| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Political Marketing
| آمریکا | کشور |
| 1537-7857 | ISSN |
| 1537-7865 | e-ISSN |
| 2002 تا کنون | مدت فعالیت |
| Taylor & Francis | ناشر |
| www.informaworld.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Political Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بازاریابی سیاسی قصد دارد مجله علمی پیشرو باشد که آخرین پیشرفتها در کاربرد روشهای بازاریابی در سیاست را بررسی میکند. از آنجایی که دنیای سیاسی پیچیده تر و درهم تنیده می شود، برای همه طرف های ذینفع ضروری است که از ابزارهای "پیشگام" که به روش های منحصر به فرد و متفاوت در کشورهای سراسر جهان استفاده می شود، آگاه باشند. این مجله از کاربرد تبلیغات در سیاست فراتر می رود و ابزارهای مختلف بازاریابی استراتژیک مانند:
تقسیم بندی رأی دهندگان
موقعیت یابی نامزد
استفاده از مدل سازی آماری چند متغیره برای درک بهتر تفکر و انتخاب های انجام شده توسط رای دهندگان.