تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Political Science Education



Journal Of Political Science Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1551-2169
ISSN
1551-2177
e-ISSN
2005 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

سردبیران ژورنال آموزش علوم سیاسی، انجمن علوم سیاسی آمریکا، مقالات ارسالی را دعوت می کنند که بر بورس تحصیلی مسائل تدریس و یادگیری در علوم سیاسی در آموزش عالی تمرکز دارند. آثار ارسالی برای همه آزاد است و بر اساس کیفیت محتوای آنها ارزیابی خواهد شد. این مجله مقالاتی را دعوت می کند که دامنه وسیعی از مسائل مربوط به آموزش علوم سیاسی را شامل می شود، از جمله موضوعات و موضوعات مرتبط با تدریس، روش ها و تکنیک ها، فعالیت ها و دستگاه های یادگیری/تدریس، از جمله ابزارهای مرتبط با فناوری، ارزیابی آموزشی در علوم سیاسی، بررسی کتاب های درسی. و سایر منابع مرتبط، و توسعه برنامه درسی. با توجه به روند فعلی در آموزش عالی برای به کارگیری تکنیک‌های روش‌شناختی و تحقیقی توسعه‌یافته در زمینه‌های اساسی در بورس تحصیلی آموزش و یادگیری، مجله به‌ویژه از مقالاتی دعوت می‌کند که آزمون‌های سیستماتیک و شواهد تجربی ارائه می‌کنند تا نشان دهند که نوآوری‌های آموزشی یا تکنیک‌های آموزشی بدیع شرح داده شده در مقاله در واقع کار می کند. مجله آموزش علوم سیاسی یک مجله سخت گیر فکری، مسیر شکن و دستور کار است که بالاترین کیفیت بورس تحصیلی را در زمینه مسائل آموزشی و آموزشی در علوم سیاسی منتشر می کند. هدف این مجله ارائه طیف کاملی از سؤالات، مسائل و رویکردهای مربوط به آموزش علوم سیاسی، از جمله موضوعات مرتبط با تدریس، روش ها و تکنیک ها، فعالیت ها و ابزارهای یادگیری/تدریس، ارزیابی آموزشی در علوم سیاسی، تحصیلات تکمیلی، و توسعه برنامه درسی است. به ویژه، ویراستاران مجله از مطالعاتی استقبال می کنند که منعکس کننده دانش آموزش و یادگیری باشد، یا آثاری که برای خوانندگان مجله آموزش علوم سیاسی آموزنده و/یا کاربردی باشد و موضوعات را به روشی تجربی مورد بررسی قرار دهد. استفاده از تکنیک هایی که دانشمندان علوم سیاسی در تحقیقات اساسی خود استفاده می کنند. هر شماره شامل موارد زیر است: بورس تحصیلی آموزش و یادگیری: آثار ارسالی باید از بالاترین استاندارد شواهد در مورد رویکردهای مبتنی بر شواهد به شیوه‌های آموزشی استفاده کنند و ارزیابی این شیوه‌های آموزشی را تشویق کنند. ارسال‌ها می‌توانند از نظر موضوع، رویکرد تحلیلی و سطوح تحلیل متنوع باشند، اما باید رویکردهای روش‌شناختی سیستماتیک را حفظ کنند. طول نسخه های خطی ممکن است بین 3000 تا 8000 کلمه و یادداشت های تحقیق بین 2000 تا 5000 کلمه باشد. نویسندگان مقالات پذیرفته شده ملزم خواهند بود که مجموعه داده ها را از طریق انتخاب محل برگزاری به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار دهند یا در صورت عدم امکان، دلیل قانع کننده ای ارائه دهند. دستورالعمل‌های علوم سیاسی: ارسال‌ها باید بر موارد آموزشی نوآورانه تمرکز کنند که در مورد آموزش مفید، از جمله استراتژی‌ها، بازی‌ها و یادگیری تجربی در آموزش علوم سیاسی به مخاطبان مختلف بحث می‌کنند. آنها همچنین باید حول مسائل کلاس درس واقعی و راه حل های بالقوه سازماندهی شوند. طول مطالب ارسالی ممکن است بین 2000 تا 4000 کلمه باشد. تأملاتی در مورد تدریس و آکادمی: آثار ارسالی باید از سوی معلمان محقق با تجربه باشد که بر تأمل در موضوعات به موقع و مهم تدریس متمرکز باشد که شامل انتقال بین انواع مؤسسه، آموزش دانش آموزان ناآماده، آماده سازی دانش آموزان فارغ التحصیل برای مشاغل تدریس، و موضوعات دیگر است. طول مطالب ارسالی ممکن است بین 1000 تا 2000 کلمه باشد. کتاب‌ها، ابزارهای آموزشی و منابع آموزشی: مطالب ارسالی باید به خوانندگان کمک کند تا کتاب‌ها، نرم‌افزارها و منابع جدید موجود را شناسایی کنند و از طریق بررسی کتاب‌های درسی، ابزارهای آموزشی و سایر منابع مرتبط، تجربیات یادگیری در کلاس درس و برنامه‌های مشترک را بهبود بخشند. طول مقالات ممکن است بین 500 تا 2000 کلمه باشد. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و بررسی دوسوکور توسط حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106   نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید