نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Quality Assurance In Hospitality & Tourism
آمریکا | کشور |
1528-008X | ISSN |
1528-0098 | e-ISSN |
2000 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Quality Assurance in Hospitality and Tourism ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله تضمین کیفیت در هتلداری و گردشگری به عنوان رسانه ای برای به اشتراک گذاری و انتشار یافته های تحقیقاتی جدید، توسعه نظری و شیوه های برتر در هتلداری و گردشگری عمل می کند. هدف این مجله انتشار مقالات تحقیقاتی پیشرفته، تجربی و نظری در زمینه برنامه ریزی کیفیت، توسعه، مدیریت، بازاریابی، ارزیابی و تعدیل در این زمینه است. خوانندگان ژورنال در جریان آخرین یافتههای تحقیق و توسعه تئوری، راههای بهبود شیوههای تجاری، استراتژیهای مهماننوازی موفق، حفظ الزامات سود و افزایش سهم بازار در این زمینه پیچیده و رو به رشد هستند. مجله تضمین کیفیت در هتلداری و گردشگری شامل مقالات مفهومی و روششناختی، یادداشتهای پژوهشی، مطالعات موردی، و کتابهای مروری و کنفرانسها، نمونههایی از شیوهها و تجربیات دنیای واقعی را به خوانندگان ارائه میدهد که شامل موارد زیر است: توسعه و بهبود سازمانی مسائل عملیاتی و کارایی سیاستهای کیفیت. و توسعه و اجرای استراتژی استقرار عملکرد کیفیت تجارب کیفیت در صنعت مهمان نوازی بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتری مسائل مدیریتی، مانند توانمندسازی کارکنان و مزایا، هزینههای کیفیت، و بازده سرمایهگذاری نقش و مشارکت بخشهای خصوصی و دولتی، از جمله ساکنان بینالمللی، گردشگری ملی و منطقه ای؛ سایت های مقصد گردشگری؛ سیستمهای خشک گردشگری این مجله همچنین دارای ستونهای متعددی است که به بررسی منابع اطلاعاتی مختلف و ارزشمند میپردازد، از جمله: یادداشتهای پژوهشی (یافتههای مهم مرتبط با اهداف مجله) پایاننامهها و چکیده پایان نامه های کارشناسی ارشد (بررسی تضمین کیفیت و موضوعات مرتبط) بررسی کتاب (آثار اخیراً منتشر شده که در مورد نقاط قوت و ساختار کتاب، موضوع، خوانایی و بحث در مورد سهم اثر در شیوه ها و دانش موجود در این زمینه بحث می کند) کنفرانس بررسی ها ( برجسته کردن و بحث در مورد مقالات خاص ارائه شده در کنفرانس ها و اهمیت آنها در این زمینه) بررسی های وب سایت (وب سایت های مهمان نوازی و گردشگری جالب، مفید) خط مشی بررسی همتا: همه مقالات پژوهشی در این مجله بر اساس اولیه مورد بازبینی دقیق کورکورانه قرار گرفته اند. غربالگری سردبیر و داوری ناشناس توسط حداقل دو نفر ناشناس داوران؛ داوران بر اساس تخصص موضوع تعیین می شوند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.