تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Quality Assurance In Hospitality & Tourism



Journal Of Quality Assurance In Hospitality & Tourism

آمریکا
کشور
1528-008X
ISSN
1528-0098
e-ISSN
2000 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Quality Assurance in Hospitality and Tourism ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله تضمین کیفیت در هتلداری و گردشگری به عنوان رسانه ای برای به اشتراک گذاری و انتشار یافته های تحقیقاتی جدید، توسعه نظری و شیوه های برتر در هتلداری و گردشگری عمل می کند. هدف این مجله انتشار مقالات تحقیقاتی پیشرفته، تجربی و نظری در زمینه برنامه ریزی کیفیت، توسعه، مدیریت، بازاریابی، ارزیابی و تعدیل در این زمینه است. خوانندگان ژورنال در جریان آخرین یافته‌های تحقیق و توسعه تئوری، راه‌های بهبود شیوه‌های تجاری، استراتژی‌های مهمان‌نوازی موفق، حفظ الزامات سود و افزایش سهم بازار در این زمینه پیچیده و رو به رشد هستند. مجله تضمین کیفیت در هتلداری و گردشگری شامل مقالات مفهومی و روش‌شناختی، یادداشت‌های پژوهشی، مطالعات موردی، و کتاب‌های مروری و کنفرانس‌ها، نمونه‌هایی از شیوه‌ها و تجربیات دنیای واقعی را به خوانندگان ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر است: توسعه و بهبود سازمانی مسائل عملیاتی و کارایی سیاست‌های کیفیت. و توسعه و اجرای استراتژی استقرار عملکرد کیفیت تجارب کیفیت در صنعت مهمان نوازی بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتری مسائل مدیریتی، مانند توانمندسازی کارکنان و مزایا، هزینه‌های کیفیت، و بازده سرمایه‌گذاری نقش و مشارکت بخش‌های خصوصی و دولتی، از جمله ساکنان بین‌المللی، گردشگری ملی و منطقه ای؛ سایت های مقصد گردشگری؛ سیستم‌های خشک گردشگری این مجله همچنین دارای ستون‌های متعددی است که به بررسی منابع اطلاعاتی مختلف و ارزشمند می‌پردازد، از جمله: یادداشت‌های پژوهشی (یافته‌های مهم مرتبط با اهداف مجله) پایان‌نامه‌ها و چکیده پایان نامه های کارشناسی ارشد (بررسی تضمین کیفیت و موضوعات مرتبط) بررسی کتاب (آثار اخیراً منتشر شده که در مورد نقاط قوت و ساختار کتاب، موضوع، خوانایی و بحث در مورد سهم اثر در شیوه ها و دانش موجود در این زمینه بحث می کند) کنفرانس بررسی ها ( برجسته کردن و بحث در مورد مقالات خاص ارائه شده در کنفرانس ها و اهمیت آنها در این زمینه) بررسی های وب سایت (وب سایت های مهمان نوازی و گردشگری جالب، مفید) خط مشی بررسی همتا: همه مقالات پژوهشی در این مجله بر اساس اولیه مورد بازبینی دقیق کورکورانه قرار گرفته اند. غربالگری سردبیر و داوری ناشناس توسط حداقل دو نفر ناشناس داوران؛ داوران بر اساس تخصص موضوع تعیین می شوند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید