نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Radio & Audio Media
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1937-6529 | ISSN |
1937-6537 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Radio and Audio Media ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله رادیو و رسانه های صوتی یک نشریه شش ماهه است که برای ترویج گفتگوهای علمی ایجاد شده توسط دیدگاه های رشته ای و روش شناختی مختلف طراحی شده است. این مجله از پرس و جوهای میان رشته ای در مورد موضوع معاصر و تاریخی رادیو و همچنین آن دسته از رسانه های صوتی که استفاده سنتی رادیو را به چالش کشیده اند، استقبال می کند. از دانش پژوهان دعوت می شود مقالات مربوط به هر حوزه از رسانه های رادیویی و صوتی را ارسال کنند. حوزه های مورد علاقه شامل فرمت ها و برنامه نویسی، فناوری جدید، خط مشی و مقررات، سیستم های رتبه بندی، شبکه های تجاری و غیرتجاری، تاریخچه رادیو، مدیریت و نوآوری، شخصیت ها، فرهنگ های عامه پسند، مطالعات استفاده و اثرات، تبلیغات، اجتماعی است، اما محدود به آنها نیست. حرکات، تبلیغات و فروش، تمرکز بازار، اینترنت و رادیو ماهواره ای، پادکست، فرمت های جایگزین، تنوع، جنسیت و رادیو بین المللی. خطمشی بررسی همتایان همه مقالههای تحقیقاتی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط دو یا چند داور ناشناس، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفتهاند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.