تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Research In Childhood Education



Journal Of Research In Childhood Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0256-8543
ISSN
2150-2641
e-ISSN
1986 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله تحقیقات در آموزش کودکی (JRCE) یک مجله با داوری است که تحقیقات تجربی بین‌المللی و مطالعات موردی را برای پیشرفت آموزش منتشر می‌کند. JRCE نشریه فصلی Childhood Education International (CE International) است. این مجله تحقیقاتی را از سرتاسر جهان برای اطلاع رسانی به رهبری آموزش و پرورش در حین توسعه سیاست ها و عملکردهای مربوط به آموزش، یادگیری، و رفاه کودکان، از سال های اولیه تا اوایل نوجوانی، ارائه می دهد و پایه و اساس اصلاحات آموزشی را برای بهبود کیفیت، برابری، و ارتقای کیفیت و عدالت فراهم می کند. دسترسی داشته باشید. هدف آن این است که به عنوان یک کاتالیزور برای متخصصان مدیریت آموزشی عمل کند که به دنبال تحقیقات آموزش دوران کودکی با بازبینی همتا هستند تا از شیوه‌ها و برنامه‌های آموزشی پاسخگوی فرهنگی پشتیبانی و راهنمایی کند. تمرکز اصلی این مجله بر بازاندیشی آموزش است، از جمله زمینه‌هایی مانند: آموزش‌های نوآورانه محیط‌های یادگیری ارزیابی‌های آموزشی طراحی آموزشی توسعه حرفه‌ای فناوری آموزش STEM برای کلاس درس توسعه عاطفی اجتماعی شایستگی‌های جهانی آموزش شهروندی جهانی آموزش آموزش شهروندی برای توسعه پایدار آموزش کودکان در بحران و تعارض مناطق برابری جنسیتی این مجله مقالات پژوهشی اصلی، مقالات مروری، مقالات نظری، مطالعات قوم‌نگاری و موردی، مطالعات مشاهده‌ای شرکت‌کننده، و مطالعاتی را می‌پذیرد که داده‌های جمع‌آوری‌شده از محیط‌های طبیعت‌گرا را به دست می‌آورند. از مطالعات بین فرهنگی و مطالعاتی که به نگرانی های بین المللی می پردازند استقبال می شود. علاوه بر این، JRCE به دنبال تحریک تبادل ایده های تحقیقاتی با انتشار مطالعات در مقیاس کوچک است که در محیط های مختلف (خانه ها، مراکز، کلاس های درس، بیمارستان ها و سایر محیط های اجتماعی) انجام می شود. این مجله یک خط مشی بررسی همتایان دوسوکور را اجرا می کند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید