تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Research In International Education


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
انگلستان
کشور
1475-2409
ISSN
1741-2943
e-ISSN
2002 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Journal Of Research In International Education

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله تحقیقات در آموزش بین المللی یک مجله بین المللی با داوری در آموزش بین المللی برای مدارس، ممتحنین و موسسات آموزش عالی در سراسر جهان است.

مجله پژوهش در آموزش بین المللی به دنبال ارتقای درک و اهمیت آموزش بین المللی است. در نظر دارد تا مفاهیم آموزشی رابطه اساسی بین وحدت انسانی و تنوع انسانی را که «آموزش برای درک بین‌المللی» به آن نیاز دارد، بررسی کند. JRIE رویکردی به تحقیق در آموزش بین‌المللی را تشویق می‌کند که شکاف بین تئوری نوظهور به خوبی تثبیت شده و عملکردهای متنوع در سراسر جهان را کاهش دهد. در این زمینه، آموزش بین المللی به ارتقای آموزش برای درک بین المللی و حقوق بشر می پردازد و ممکن است شامل آموزش صلح، آموزش جهانی و آموزش بین فرهنگی باشد. نویسندگان ممکن است به عنوان مثال به برنامه درسی، دغدغه های سازمانی، تاریخچه آموزش، سیاست و آموزش در همه سطوح بپردازند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید