نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Research In International Education
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
1475-2409 | ISSN |
1741-2943 | e-ISSN |
2002 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله تحقیقات در آموزش بین المللی یک مجله بین المللی با داوری در آموزش بین المللی برای مدارس، ممتحنین و موسسات آموزش عالی در سراسر جهان است.
مجله پژوهش در آموزش بین المللی به دنبال ارتقای درک و اهمیت آموزش بین المللی است. در نظر دارد تا مفاهیم آموزشی رابطه اساسی بین وحدت انسانی و تنوع انسانی را که «آموزش برای درک بینالمللی» به آن نیاز دارد، بررسی کند. JRIE رویکردی به تحقیق در آموزش بینالمللی را تشویق میکند که شکاف بین تئوری نوظهور به خوبی تثبیت شده و عملکردهای متنوع در سراسر جهان را کاهش دهد. در این زمینه، آموزش بین المللی به ارتقای آموزش برای درک بین المللی و حقوق بشر می پردازد و ممکن است شامل آموزش صلح، آموزش جهانی و آموزش بین فرهنگی باشد. نویسندگان ممکن است به عنوان مثال به برنامه درسی، دغدغه های سازمانی، تاریخچه آموزش، سیاست و آموزش در همه سطوح بپردازند.