تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Research In Marketing And Entrepreneurship


انگلستان
کشور
1471-5201
ISSN
1471-521X
e-ISSN
1999 تا 2007 و 2009 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله تحقیقات در بازاریابی و کارآفرینی (JRME) تحقیقاتی را منتشر می کند که به رشد دانش ما در زمینه بازاریابی کارآفرینانه و کسب و کارهای کوچک کمک می کند. اگرچه تحقیقات در مورد رابطه بین بازاریابی و کارآفرینی هنوز نسبتاً جوان است، این موضوع تاکنون هیجان‌انگیز و تفکر برانگیز بوده است و تفکر انتقادی به سرعت پیشرفت کرده است.

پوشش ممکن است شامل موارد زیر باشد، اما محدود به موارد زیر نیست:

- اندازه و ساختار شرکت کارآفرینی.
-SME ها و کسب و کارهای خرد به بازاریابی می پردازند
-درون آفرینی
-نقش کارآفرینی در بازاریابی
-نقش بازاریابی در کارآفرینی
-کارآفرینان موفق چگونه محصولات و خدمات خود را بازاریابی می کنند؟
-شایستگی های لازم برای کارآفرین موفق
-نقش کارآفرینی (و در صورت لزوم درون آفرینی) در توسعه سازمان ها
- چرخه های زندگی سازمان ها: مراحل رشد شرکت ها و تجزیه و تحلیل دوره های بحرانی
-تأثیر کمک خارجی، پشتیبانی و شبکه های تماس شخصی
-تشخیص فرصت
-روابط بین شرکت های کوچک و متوسط ​​و شرکت های بزرگتر: نحوه تعامل موفقیت آمیز شرکت های کوچک و متوسط ​​با شرکت های بزرگتر و اینکه چگونه این شرکت های بزرگتر به نوبه خود روابط خود را با شرکت های کوچک و متوسط ​​مدیریت می کنند.
-مسائل استراتژیک و مدیریتی که به بازاریابی مربوط می شود
-دیدگاه های فرهنگی و جامعه شناختی کارآفرین
-مطالعات بین فرهنگی و کار بر روی اقتصادهای در حال توسعه
-روش تحقیق مناسب

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید