تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Research On Leadership Education


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
آمریکا
کشور
1942-7751
ISSN
1942-7751
e-ISSN
2006 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Journal Of Research On Leadership Education

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Research on Leadership Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله تحقیقات در زمینه آموزش رهبری (JRLE)، یک مجله الکترونیکی با بررسی همتایان، به دنبال ترویج و انتشار بورس تحصیلی دقیق و ارائه یک مکان بین المللی در رشته ها و زمینه های مختلف برای اطلاع رسانی به حوزه رهبری آموزشی است.

ما به شدت پیشنهادهای ارسالی مانند:

رویکردها و تکنیک های نوآورانه برای آموزش، برنامه ها و توسعه حرفه ای آماده سازی رهبری
تحقیق در مورد آموزش آماده سازی رهبری، برنامه ها، و توسعه حرفه ای، از جمله ارزیابی تأثیرات و نتایج (به عنوان مثال، یادگیری دانش آموز)
بررسی های دقیق و انتقادی که بحث های زنده، متفکرانه، موضوعی، عملی و بحث برانگیز را تحریک می کند
تجزیه و تحلیل روندهای خط مشی فعلی مؤثر بر آماده سازی و توسعه رهبری (به عنوان مثال، مسائل سیاسی و زمینه ای که بر آموزش رهبری تأثیر می گذارد، مانند تغییرات ایالتی در سیستم های ارزیابی معلم و مدیر، تأثیر استانداردهای اصلی مشترک بر برنامه ها، و/یا سایر موضوعات به موقع و مرتبط خط مشی)
گنجاندن صدای دانشجو از طریق مکانیسم هایی مانند سازمان تازه تأسیس شورای دانشجویی فارغ التحصیل UCEA
مطالعات بین المللی و تطبیقی ​​آموزش، برنامه ها و توسعه حرفه ای آمادگی رهبری.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید