نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Research On Leadership Education
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
آمریکا | کشور |
1942-7751 | ISSN |
1942-7751 | e-ISSN |
2006 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Research on Leadership Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله تحقیقات در زمینه آموزش رهبری (JRLE)، یک مجله الکترونیکی با بررسی همتایان، به دنبال ترویج و انتشار بورس تحصیلی دقیق و ارائه یک مکان بین المللی در رشته ها و زمینه های مختلف برای اطلاع رسانی به حوزه رهبری آموزشی است.
ما به شدت پیشنهادهای ارسالی مانند:
رویکردها و تکنیک های نوآورانه برای آموزش، برنامه ها و توسعه حرفه ای آماده سازی رهبری
تحقیق در مورد آموزش آماده سازی رهبری، برنامه ها، و توسعه حرفه ای، از جمله ارزیابی تأثیرات و نتایج (به عنوان مثال، یادگیری دانش آموز)
بررسی های دقیق و انتقادی که بحث های زنده، متفکرانه، موضوعی، عملی و بحث برانگیز را تحریک می کند
تجزیه و تحلیل روندهای خط مشی فعلی مؤثر بر آماده سازی و توسعه رهبری (به عنوان مثال، مسائل سیاسی و زمینه ای که بر آموزش رهبری تأثیر می گذارد، مانند تغییرات ایالتی در سیستم های ارزیابی معلم و مدیر، تأثیر استانداردهای اصلی مشترک بر برنامه ها، و/یا سایر موضوعات به موقع و مرتبط خط مشی)
گنجاندن صدای دانشجو از طریق مکانیسم هایی مانند سازمان تازه تأسیس شورای دانشجویی فارغ التحصیل UCEA
مطالعات بین المللی و تطبیقی آموزش، برنامه ها و توسعه حرفه ای آمادگی رهبری.