| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Research On Leadership Education
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
| sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
| آمریکا | کشور |
| 1942-7751 | ISSN |
| 1942-7751 | e-ISSN |
| 2006 تا کنون | مدت فعالیت |
| SAGE | ناشر |
| journals.sagepub.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Research on Leadership Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله تحقیقات در زمینه آموزش رهبری (JRLE)، یک مجله الکترونیکی با بررسی همتایان، به دنبال ترویج و انتشار بورس تحصیلی دقیق و ارائه یک مکان بین المللی در رشته ها و زمینه های مختلف برای اطلاع رسانی به حوزه رهبری آموزشی است.
ما به شدت پیشنهادهای ارسالی مانند:
رویکردها و تکنیک های نوآورانه برای آموزش، برنامه ها و توسعه حرفه ای آماده سازی رهبری
تحقیق در مورد آموزش آماده سازی رهبری، برنامه ها، و توسعه حرفه ای، از جمله ارزیابی تأثیرات و نتایج (به عنوان مثال، یادگیری دانش آموز)
بررسی های دقیق و انتقادی که بحث های زنده، متفکرانه، موضوعی، عملی و بحث برانگیز را تحریک می کند
تجزیه و تحلیل روندهای خط مشی فعلی مؤثر بر آماده سازی و توسعه رهبری (به عنوان مثال، مسائل سیاسی و زمینه ای که بر آموزش رهبری تأثیر می گذارد، مانند تغییرات ایالتی در سیستم های ارزیابی معلم و مدیر، تأثیر استانداردهای اصلی مشترک بر برنامه ها، و/یا سایر موضوعات به موقع و مرتبط خط مشی)
گنجاندن صدای دانشجو از طریق مکانیسم هایی مانند سازمان تازه تأسیس شورای دانشجویی فارغ التحصیل UCEA
مطالعات بین المللی و تطبیقی آموزش، برنامه ها و توسعه حرفه ای آمادگی رهبری.