نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal Of Science Teacher Education
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1046-560X | ISSN |
1573-1847 | e-ISSN |
1989 تا 2002 و 2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Science Teacher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش معلمان علوم (JSTE) مجله برجسته انجمن آموزش معلمان علوم است. این انجمن به عنوان یک انجمن برای انتشار مقالات تحقیقاتی و نظری با کیفیت بالا در مورد آموزش حفظ و خدمت معلمان علوم عمل می کند. این مجله دارای مقالات عملگرایانه است که راه هایی را برای بهبود آموزش و یادگیری در کلاس، توسعه حرفه ای، و جذب و حفظ معلم در سطوح قبل از K-16 ارائه می دهد. به این ترتیب، مجله آموزش معلمان علوم: تحقیقات تجربی و بیانیههای موضع نظری در مورد آموزش حفظ و خدمت معلمان علوم را منتشر میکند. راههایی برای بهبود آموزش و یادگیری در کلاس، کارگاههای آموزشی، جذب و حفظ معلم ارائه میکند. استراتژیها، مداخلات، ارزیابیها، توسعه حرفهای و سایر موضوعات مرتبط با آموزش معلمان علوم، ایدهها، نظریهها، تحقیقات و اطلاعات میدانمحور مربوط به خطمشی، نظارت، برنامه درسی، دستورالعملها و ارزشیابی در آموزش معلمان علوم را به اشتراک میگذارد. تمرکز هر دو نظری و مقالات تجربی باید در زمینه تربیت معلم علوم باشد. مقالاتی که فقط مفاهیمی برای آموزش معلمان علوم دارند مناسب نیستند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.