| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Science Teacher Education
| انگلستان | کشور |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
| 1046-560X | ISSN |
| 1573-1847 | e-ISSN |
| 1989 تا 2002 و 2005 تا کنون | مدت فعالیت |
| Taylor & Francis | ناشر |
| www.tandfonline.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Science Teacher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش معلمان علوم (JSTE) مجله برجسته انجمن آموزش معلمان علوم است. این انجمن به عنوان یک انجمن برای انتشار مقالات تحقیقاتی و نظری با کیفیت بالا در مورد آموزش حفظ و خدمت معلمان علوم عمل می کند. این مجله دارای مقالات عملگرایانه است که راه هایی را برای بهبود آموزش و یادگیری در کلاس، توسعه حرفه ای، و جذب و حفظ معلم در سطوح قبل از K-16 ارائه می دهد. به این ترتیب، مجله آموزش معلمان علوم: تحقیقات تجربی و بیانیههای موضع نظری در مورد آموزش حفظ و خدمت معلمان علوم را منتشر میکند. راههایی برای بهبود آموزش و یادگیری در کلاس، کارگاههای آموزشی، جذب و حفظ معلم ارائه میکند. استراتژیها، مداخلات، ارزیابیها، توسعه حرفهای و سایر موضوعات مرتبط با آموزش معلمان علوم، ایدهها، نظریهها، تحقیقات و اطلاعات میدانمحور مربوط به خطمشی، نظارت، برنامه درسی، دستورالعملها و ارزشیابی در آموزش معلمان علوم را به اشتراک میگذارد. تمرکز هر دو نظری و مقالات تجربی باید در زمینه تربیت معلم علوم باشد. مقالاتی که فقط مفاهیمی برای آموزش معلمان علوم دارند مناسب نیستند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.