تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Strategic Marketing



Journal Of Strategic Marketing

انگلستان
کشور
0965-254X
ISSN
1466-4488
e-ISSN
1984 و 1993 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Strategic Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بازاریابی استراتژیک مقالاتی را در مورد جنبه های کلیدی رابط بین بازاریابی و مدیریت استراتژیک منتشر می کند. این وسیله ای برای بحث در مورد فعالیت های بلندمدت است که در آن بازاریابی نقشی در مدیریت اهداف و استراتژی های بلند مدت شرکت ها دارد. اهداف مجله به شرح زیر است: ایجاد پل بین رشته های بازاریابی و مدیریت استراتژیک، و پرداختن به توسعه دانش در مورد نقشی که بازاریابی باید در مدیریت استراتژی ایفا کند. فراهم آوردن وسیله ای برای پیشرفت دانش در زمینه بازاریابی استراتژیک و تحریک تحقیقات در این زمینه. در نظر گرفتن نقش بازاریابی به عنوان جهت گیری مدیریت در سطح استراتژیک سازمان ها. مدیریت کلی عملکرد بازاریابی را در کل مدیریت شرکت، با تمرکز ویژه بر موضوعات مورد توجه مدیران بازاریابی، مدیران و معاونان رئيس جمهور بررسی کنید. انتشار آخرین مقالات، نتایج تحقیقات تجربی، جنبه های عملی نظریه، مطالعات موردی، تحولات روش شناختی جدید، تحولات مفهومی، و تشویق به بحث منتشر شده در مورد مقالات. موضوعاتی که مجله بازاریابی استراتژیک پوشش می دهد عبارتند از: فلسفه بازاریابی در مدیریت شرکت. نقش بازاریابی در برنامه ریزی استراتژیک سیستم های اطلاعات بازاریابی در ارتباط با نیازهای گسترده شرکت. نیازهای سهامداران بازار و صنعت استراتژی های بین المللی تجزیه و تحلیل SBU و تصمیم گیری هم افزایی مرتبط با بازاریابی ادغام برنامه ریزی بازاریابی با برنامه ریزی استراتژیک مدیریت تغییرات مبتنی بر بازاریابی توسعه و استفاده از طرح های بازاریابی. تخصیص منابع در برنامه های استراتژیک و بازاریابی. HRM مربوط به پرسنل بازاریابی. اجرای برنامه های استراتژیک و بازاریابی. اثربخشی بازاریابی در سطوح عملیاتی و استراتژیک. استفاده و توسعه سیستم های کنترل خط‌مشی بررسی همتایان بازاریابی رابطه‌ای   همه مقالات این مجله تحت غربالگری سرمقاله و بررسی دوسوکور همتایان قرار گرفته‌اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید