نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Strategic Marketing
انگلستان | کشور |
0965-254X | ISSN |
1466-4488 | e-ISSN |
1984 و 1993 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بازاریابی استراتژیک مقالاتی را در مورد جنبه های کلیدی رابط بین بازاریابی و مدیریت استراتژیک منتشر می کند. این وسیله ای برای بحث در مورد فعالیت های بلندمدت است که در آن بازاریابی نقشی در مدیریت اهداف و استراتژی های بلند مدت شرکت ها دارد. اهداف مجله به شرح زیر است: ایجاد پل بین رشته های بازاریابی و مدیریت استراتژیک، و پرداختن به توسعه دانش در مورد نقشی که بازاریابی باید در مدیریت استراتژی ایفا کند. فراهم آوردن وسیله ای برای پیشرفت دانش در زمینه بازاریابی استراتژیک و تحریک تحقیقات در این زمینه. در نظر گرفتن نقش بازاریابی به عنوان جهت گیری مدیریت در سطح استراتژیک سازمان ها. مدیریت کلی عملکرد بازاریابی را در کل مدیریت شرکت، با تمرکز ویژه بر موضوعات مورد توجه مدیران بازاریابی، مدیران و معاونان رئيس جمهور بررسی کنید. انتشار آخرین مقالات، نتایج تحقیقات تجربی، جنبه های عملی نظریه، مطالعات موردی، تحولات روش شناختی جدید، تحولات مفهومی، و تشویق به بحث منتشر شده در مورد مقالات. موضوعاتی که مجله بازاریابی استراتژیک پوشش می دهد عبارتند از: فلسفه بازاریابی در مدیریت شرکت. نقش بازاریابی در برنامه ریزی استراتژیک سیستم های اطلاعات بازاریابی در ارتباط با نیازهای گسترده شرکت. نیازهای سهامداران بازار و صنعت استراتژی های بین المللی تجزیه و تحلیل SBU و تصمیم گیری هم افزایی مرتبط با بازاریابی ادغام برنامه ریزی بازاریابی با برنامه ریزی استراتژیک مدیریت تغییرات مبتنی بر بازاریابی توسعه و استفاده از طرح های بازاریابی. تخصیص منابع در برنامه های استراتژیک و بازاریابی. HRM مربوط به پرسنل بازاریابی. اجرای برنامه های استراتژیک و بازاریابی. اثربخشی بازاریابی در سطوح عملیاتی و استراتژیک. استفاده و توسعه سیستم های کنترل خطمشی بررسی همتایان بازاریابی رابطهای همه مقالات این مجله تحت غربالگری سرمقاله و بررسی دوسوکور همتایان قرار گرفتهاند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.