تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Teaching In Social Work



Journal Of Teaching In Social Work

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0884-1233
ISSN
1540-7349
e-ISSN
1987 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله تدریس در مددکاری اجتماعی با فراهم کردن فرصت هایی برای معلمان خلاق و توانا - در مدارس، برنامه های آموزشی مبتنی بر آژانس و تمرین مستقیم - برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و مطالعه سیستماتیک با همکاران خود، شکاف دیرینه در ادبیات مددکاری اجتماعی را پر می کند. تدریس موفق را به آنها آموزش داده است. مجله از طریق مقالاتی با تمرکز بر معلم، فرآیند تدریس و زمینه های جدید تدریس، یک انجمن ضروری برای فرآیندهای تدریس و یادگیری و عوامل مؤثر بر کیفیت آنها است. این ژورنال تشخیص می دهد که همه مددکاران اجتماعی که مایل به تدریس هستند (در هر تخصصشان) باید فلسفه های آموزش و یادگیری و همچنین روش ها و تکنیک های آموزشی را بدانند. ما معتقدیم که این مجله به این دانش کمک خواهد کرد. مقالاتی که بر معلم، فرآیند تدریس، فراگیر و فرآیند یادگیری تمرکز دارند و همچنین زمینه های جدید تدریس برای چاپ در مجله در نظر گرفته می شوند. توجه ویژه به: آموزش کار میدانی; آموزش ضمن خدمت؛ وسایل کمک آموزشی و فناوری؛ نگرانی های سیاستی که بر فرآیند آموزشی تأثیر می گذارد. مجله آموزش در مددکاری اجتماعی دارای نقد و بررسی کتاب است تا به شما کمک کند با ادبیات همیشه در حال رشد این حوزه آشنا شوید و با مطالعات کمی و کیفی مرتبط و همچنین افکار فلسفی، تاریخی و تجربی شما را در خط مقدم این حوزه نگه می دارد. و از سوی رهبران آموزش مددکاری اجتماعی و محققان پیشرو در حال پیشرفت است. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط دو تا سه داور ناشناس، تحت بازبینی دقیق ناشناس دوسوکور همتا قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید