نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Teaching In Social Work
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0884-1233 | ISSN |
1540-7349 | e-ISSN |
1987 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Teaching in Social Work ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله تدریس در مددکاری اجتماعی با فراهم کردن فرصت هایی برای معلمان خلاق و توانا - در مدارس، برنامه های آموزشی مبتنی بر آژانس و تمرین مستقیم - برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و مطالعه سیستماتیک با همکاران خود، شکاف دیرینه در ادبیات مددکاری اجتماعی را پر می کند. تدریس موفق را به آنها آموزش داده است. مجله از طریق مقالاتی با تمرکز بر معلم، فرآیند تدریس و زمینه های جدید تدریس، یک انجمن ضروری برای فرآیندهای تدریس و یادگیری و عوامل مؤثر بر کیفیت آنها است. این ژورنال تشخیص می دهد که همه مددکاران اجتماعی که مایل به تدریس هستند (در هر تخصصشان) باید فلسفه های آموزش و یادگیری و همچنین روش ها و تکنیک های آموزشی را بدانند. ما معتقدیم که این مجله به این دانش کمک خواهد کرد. مقالاتی که بر معلم، فرآیند تدریس، فراگیر و فرآیند یادگیری تمرکز دارند و همچنین زمینه های جدید تدریس برای چاپ در مجله در نظر گرفته می شوند. توجه ویژه به: آموزش کار میدانی; آموزش ضمن خدمت؛ وسایل کمک آموزشی و فناوری؛ نگرانی های سیاستی که بر فرآیند آموزشی تأثیر می گذارد. مجله آموزش در مددکاری اجتماعی دارای نقد و بررسی کتاب است تا به شما کمک کند با ادبیات همیشه در حال رشد این حوزه آشنا شوید و با مطالعات کمی و کیفی مرتبط و همچنین افکار فلسفی، تاریخی و تجربی شما را در خط مقدم این حوزه نگه می دارد. و از سوی رهبران آموزش مددکاری اجتماعی و محققان پیشرو در حال پیشرفت است. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط دو تا سه داور ناشناس، تحت بازبینی دقیق ناشناس دوسوکور همتا قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.