تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Technology In Human Services



Journal Of Technology In Human Services

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1522-8835
ISSN
1522-8991
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله فناوری در خدمات انسانی به بررسی پتانسیل فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات (ICT) در بخش‌های اجتماعی، توسعه و خدمات انسانی می‌پردازد. این مجله تقاطع‌های اینفوسفر در حال تکامل را روشن می‌کند، از جمله نحوه تعامل انسان‌ها با داده‌ها و دستگاه‌ها و تأثیراتی که این نوآوری‌ها بر طیف کاملی از ساختارهای فردی، سازمانی و اجتماعی دارند. ما آثاری را منتشر می‌کنیم که ماهیت مفهومی دارند، علاوه بر گزارش‌های پژوهشی و متاآنالیز. این مجله از بورسیه های بین رشته ای و همچنین مقالاتی که در مورد روش های محاسباتی و آماری گزارش می دهند استقبال می کند. مجله فناوری در خدمات انسانی بر حوزه‌هایی مانند: فناوری اطلاعات و ارتباطات جدید ویژه متخصصان خدمات انسانی، متخصصان توسعه جامعه، سازمان‌دهندگان جامعه و کسانی که در سازمان‌های دولتی در همه سطوح کار می‌کنند، تمرکز دارد. مطالعات پژوهشی در مورد موضوعاتی مانند عواملی که بر جذب برنامه‌ها تأثیر می‌گذارند، مکانیسم شناسایی و غلبه بر مقاومت، چالش‌های اخلاقی، جابجایی کارگران، مالکیت داده‌ها و شفافیت و مسائل مربوط به عدالت اجتماعی مرتبط با پیاده‌سازی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ و همچنین تئوری سازی و تست. طرح‌های بالینی و تجربی کاربردهای نوآورانه فناوری اطلاعات و ارتباطات، از جمله: سیستم‌های چندرسانه‌ای، سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی، سیستم‌های پشتیبانی عملکرد، سلامت از راه دور، دستیاران مجازی، برنامه‌های کاربردی جدید واقعیت مجازی و سایر فناوری‌های اطلاعاتی مرتبط. کلان داده، علم داده و تجزیه و تحلیل پیش بینی به عنوان روش و مکانیسمی برای انجام تحقیقات در تمام بخش های مرتبط با خدمات انسانی از جمله رفاه کودکان، عدالت نوجوانان و آموزش عمومی. داده های کوچک و به اشتراک گذاری داده های یکپارچه. مدیریت داده، ارزیابی تاثیر و مدیریت نتیجه برای استفاده در تنظیمات مبتنی بر آژانس. خط‌مشی بررسی همتایان: همه دست‌نوشته‌های ارسال‌شده در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستار قرار می‌گیرند، و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی می‌شوند. همه بررسی‌های همتا دوسو کور است و ارسال به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts است. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید