نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of University Teaching And Learning Practice
استرالیا | کشور |
1449-9789 | ISSN |
1449-9789 | e-ISSN |
2016 تا کنون | مدت فعالیت |
University of Wollongong | ناشر |
ro.uow.edu.au | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of University Teaching and Learning Practice ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف مجله تمرین آموزشی و یادگیری دانشگاهی افزودن قابل توجهی به مجموعه دانشی است که آموزش و تمرین یادگیری مؤثر و نوآورانه را در آموزش عالی توصیف میکند. هدف آن تسهیل ارتباط نتایج آموزش و یادگیری به روشی علمی است، و شکاف بین مجلاتی که تحقیقات کاملاً آکادمیک را پوشش می دهند و مقالات و نظرات منتشر شده بدون بررسی همتایان را پر می کند.