نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal Of Workplace Learning
انگلستان | کشور |
1366-5626 | ISSN |
1758-7859 | e-ISSN |
1997 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Workplace Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله یادگیری در محل کار با هدف ارائه راهی برای ارائه و بحث در مورد تحقیقات مربوط به محل کار به عنوان سایتی برای یادگیری است. دامنه آن شامل یادگیری رسمی، غیررسمی و اتفاقی در محیط کار برای افراد، گروه ها و تیم ها و همچنین یادگیری مبتنی بر کار و یادگیری خارج از کار برای محل کار است. این تمرکز بر یادگیری در محیط کار، از و برای محل کار نیز سوالاتی را در مورد ماهیت مداخلاتی که ممکن است به فرآیند یادگیری کمک کند و نقش افرادی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئول چنین مداخلاتی هستند، به همراه دارد. از آنجایی که یادگیری در محل کار را نمی توان بدون اشاره به زمینه آن در نظر گرفت، هدف دیگر مجله بررسی مسائل سازمانی، خط مشی، سیاسی، منابع و سایر عواملی است که بر چگونگی، زمان و چرایی این یادگیری تأثیر می گذارد.