تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Knowledge Management & E-learning-an International Journal


چین
کشور
2073-7904
ISSN
2073-7904
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
University of Hong Kong
ناشر
www.kmel-journal.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Knowledge Management and E-Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مدیریت دانش و یادگیری الکترونیکی: مجله بین المللی (KM&EL) با هدف انتشار آخرین و با کیفیت مقالات تحقیقاتی در حوزه چند رشته ای مدیریت دانش و یادگیری الکترونیکی است. ما امیدواریم که بتوانیم بستری را برای تحقیقات پیشرو در چشم انداز جدید در حال ظهور اقتصاد مبتنی بر دانش ایجاد کنیم، که نیاز به ادغام دانش و یادگیری دارد. موضوعات احتمالی عبارتند از (اما محدود به موارد زیر نیست):

• مدیریت دانش و راهبردهای یادگیری
• مدیریت دانش و اقدام پژوهی
• ساخت دانش در آموزش الکترونیکی
• مدل سازی و تجسم دانش
• سیستم های یادگیری مبتنی بر دانش
• پورتال های یادگیری و دانش
• یادگیری و آموزش مبتنی بر وب
• استراتژی های توسعه آموزش الکترونیکی
• طراحی، قابلیت استفاده و ارزیابی آموزش الکترونیکی
• آموزش الکترونیکی در محل کار
• آموزش مبتنی بر وب
• سیستم های پشتیبانی عملکرد الکترونیکی
• جوامع دانش و یادگیری مبتنی بر وب
• یادگیری مشارکتی با پشتیبانی کامپیوتر
• تعامل انسان و کامپیوتر
• امنیت فناوری اطلاعات و مسائل مربوط به حریم خصوصی
• فرآیند کسب و کار و مدیریت گردش کار
• طراحی و توسعه پشتیبانی تصمیم بالینی
• انفورماتیک پزشکی
• مراقبت های بهداشتی الکترونیکی
• آموزش پزشکی
• آموزش پرستاری


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید