تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

L1 Educational Studies In Language And Literature


هلند
کشور
1573-1731
ISSN
1573-1731
e-ISSN
2001 تا کنون
مدت فعالیت
International Association for Research in L1 Education (ARLE)
ناشر
www.l1research.org
سایت مجله
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است.
1567-6617
(ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN
1573-1731
(ثبت شده در اسکوپوس) e-ISSN

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

«L1-Educational Studies in Language and Literature» (L1-ESLL) تحقیقاتی با کیفیت بالا در مورد یادگیری و آموزش در حوزه‌های زبان و ادبیات L1 منتشر می‌کند. منظور ما از «آموزش L1»، زبان آموزشی است (یعنی معمولاً زبان آموزشی یک منطقه) که در خدمت نیازهای یادگیری دانش‌آموزانی است که در آن زبان آموزش داده می‌شود، و همچنین نیازهای یادگیری دانش‌آموزانی که در واقع زبان آنهاست. زبان دوم. ما همچنین از مقالاتی در مورد یادگیری و آموزش زبان‌های اقلیت‌ها که زبان اول برخی از دانش‌آموزان هستند، اما با زبان آموزشی متفاوت هستند، و همچنین از مقالاتی درباره زبان‌های میراثی که بخشی از سنت‌های فرهنگی که دانش‌آموزان در آن رشد می‌کنند، استقبال می‌کنیم. با این حال، ما تحقیقی در مورد آموزش و یادگیری زبان های خارجی منتشر نمی کنیم.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید