تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Language Learning In Higher Education


آلمان
کشور
2191-611X
ISSN
2191-6128
e-ISSN
2017 تا کنون
مدت فعالیت
Walter de Gruyter
ناشر
www.degruyter.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

یادگیری زبان در آموزش عالی با مرتبط ترین جنبه های فراگیری زبان در دانشگاه سروکار دارد. مجله CercleS نتایج تحقیقات در مورد آموزش زبان، یادگیری ترکیبی و یادگیری مستقل، ارزیابی زبان و همچنین جنبه‌های توسعه حرفه‌ای، تضمین کیفیت و سیاست زبان دانشگاه را ارائه می‌کند. هدف آن افزایش کیفیت برنامه های آموزش و یادگیری زبان ارائه شده توسط مراکز زبان دانشگاهی و سایر ارائه دهندگان آموزش عالی با ارائه مدل های جدید و با انتشار بهترین نتایج فعالیت های تحقیقاتی انجام شده در مراکز زبان و سایر بخش های آموزش عالی است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید