نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Language Learning In Higher Education
آلمان | کشور |
2191-611X | ISSN |
2191-6128 | e-ISSN |
2017 تا کنون | مدت فعالیت |
Walter de Gruyter | ناشر |
www.degruyter.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Language Learning in Higher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
یادگیری زبان در آموزش عالی با مرتبط ترین جنبه های فراگیری زبان در دانشگاه سروکار دارد. مجله CercleS نتایج تحقیقات در مورد آموزش زبان، یادگیری ترکیبی و یادگیری مستقل، ارزیابی زبان و همچنین جنبههای توسعه حرفهای، تضمین کیفیت و سیاست زبان دانشگاه را ارائه میکند. هدف آن افزایش کیفیت برنامه های آموزش و یادگیری زبان ارائه شده توسط مراکز زبان دانشگاهی و سایر ارائه دهندگان آموزش عالی با ارائه مدل های جدید و با انتشار بهترین نتایج فعالیت های تحقیقاتی انجام شده در مراکز زبان و سایر بخش های آموزش عالی است.