Language Learning Journal



Language Learning Journal

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0957-1736
ISSN
1753-2167
e-ISSN
1990 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Language Learning Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله یادگیری زبان (LLJ) یک مجله دانشگاهی و با داوری است که یک انجمن برای تحقیق و بحث علمی در مورد جنبه های جاری یادگیری و آموزش زبان های خارجی و دوم ارائه می دهد. خوانندگان بین المللی آن شامل معلمان و مربیان زبان های خارجی و دوم، محققان در آموزش زبان و فراگیری زبان و سیاست گذاران آموزشی است. این مجله به زمینه‌هایی که زبان مورد یادگیری در خارج از محیط آموزشی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، و همچنین در آموزش و یادگیری زبان‌هایی غیر از انگلیسی، علاقه خاصی – اما نه انحصاری – دارد. مقالات مربوط به آموزش و یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم مورد استقبال قرار می گیرند که در آن بحث می تواند به زبان های دیگر تعمیم یابد. ارسال‌ها معمولاً ماهیت تجربی دارند و غالباً مبتنی بر داده‌های کیفی هستند. موارد زیر زمینه‌های اصلی مورد علاقه هستند: • روش‌های آموزشی در کلاس‌های یادگیری زبان • تحقیق در کلاس و آموزش زبان • مهارت‌ها و شایستگی‌های یادگیری زبان • زبان‌آموزان و هویت یادگیرنده • آموزش زبان در محیط‌های غیررسمی از جمله. تحصیل در خارج از کشور • سوالات روش شناختی در تحقیق یادگیری و آموزش زبان • چندزبانی و چندفرهنگی • آموزش معلمان زبان و هویت معلمان زبان • آموزش زبان و خط مشی زبان • فناوری های دیجیتال و یادگیری و آموزش زبان LLJ مجله رسمی انجمن آموزش زبان است. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۵

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید