نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Language Testing In Asia
آمریکا | کشور |
2229-0443 | e-ISSN |
2011 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
languagetestingasia.springeropen.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Language Testing in Asia ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
این مجله اعتبار، سازگاری و کارایی روشها و روشهای آزمون را مقایسه میکند و با تجزیه و تحلیل طیف گستردهای از عناصر زمینهای مانند جنبههای فرهنگی، نگرشها، ادراکات و انگیزه دانشآموزان، هدف آن بررسی کاربرد روشهای ارزیابی زبان در زمینههای محلی است. بررسی پیشنهادات و ایده های جدید و مشارکت فعالانه در بحث در مورد چارچوب های شفاف و موثر برای آموزش زبان در آسیا.
با ارائه شواهد و گزارشها در قالبی علمی و دقیق، آزمون زبان در آسیا نه تنها برای زبانشناسان، دانشگاهیان و محققان در زمینه ارزیابی زبان، بلکه برای سیاستگذاران، برنامهریزان سیاست و مدیران، مدیران مدارس و مربیان جذاب خواهد بود.
ما از مقالات ارسالی از هر نقطه در آسیا که با این اهداف مطابقت دارد استقبال می کنیم: از آنجایی که ارزیابی زبان در سراسر جهان گسترده تر و مهم تر می شود، مطلوب است که صداهای بسیاری از بسیاری از فرهنگ ها شنیده شود.
زمینه های مورد علاقه خاص شامل مقالات تحقیقاتی در مورد هر جنبه ای از آزمون های مهارت بین المللی مانند آیلتس، تافل و TOEIC، PTE-Academic و آزمون های ملی انگلیسی یا سایر زبان ها به عنوان زبان دوم یا خارجی است. روشهای ارزیابی کلاس، مدرسه و دانشگاه نیز بسیار مورد استقبال قرار میگیرند، همانطور که از بررسی یا تحقیق بر روی نرمافزار و برنامههای کاربردی اینترنتی برای ارزیابی مهارتهای زبانی استقبال میشود.