نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
مقالات دانلود شده | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | دسامبر ۲۰۲۴ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
مقالات دانلود شده | دسامبر ۲۰۲۴ |
Large-scale Assessments In Education
آمریکا | کشور |
2196-0739 | e-ISSN |
2013 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
largescaleassessmentsineducation.springeropen.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Large-Scale Assessments in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ارزیابیهای مقیاس بزرگ در آموزش، انتشارات مشترک انجمن بینالمللی برای ارزیابی پیشرفت تحصیلی (IEA) و خدمات آزمون آموزشی (ETS) است. مقالاتی که برای چاپ در این مجله در نظر گرفته می شوند، مقالاتی هستند که از پایگاه های اطلاعاتی منتشر شده توسط برنامه های ارزیابی بزرگ ملی و بین المللی استفاده می کنند، نتایج مورد علاقه را برای مخاطبان ملی یا بین المللی ارائه می دهند یا به بهبود و بهبود روش ها و رویه ها، اجرا کمک می کنند. ، یا استفاده از ارزیابی های بزرگ در آموزش و داده های آنها.