تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Law Teacher



Law Teacher

انگلستان
کشور
0306-9400
ISSN
1943-0353
e-ISSN
1967 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

The Law Teacher یک مجله با مرجع کامل است که به آموزش حقوق و موضوعات مؤثر بر آموزش حقوق در تمام سطوح دانشگاهی می پردازد. در حالی که این مجله مجله انجمن معلمان حقوق مستقر در انگلستان است، هر دو انجمن و مجله از نظر دیدگاه بین المللی هستند و مشارکت از هر حوزه قضایی در هر بخش از مجله مورد استقبال قرار می گیرد. مشارکت‌ها عموماً به مسائل مربوط به آموزش حقوقی می‌پردازند تا حقوق ماهوی. آنچه در مفهوم "آموزش حقوقی" قرار می گیرد به طور گسترده تفسیر می شود و می تواند شامل هر موضوعی باشد که مورد علاقه معلمان حقوق باشد. مجله به ویژه علاقه مند به گزارش پیشرفت های آموزشی است که به طور مناسب در تئوری پایه گذاری شده و به طور مؤثر تحقیق و تجزیه و تحلیل شده است، و نتایج تحقیقات تجربی در مورد موضوعات مورد توجه معلمان حقوق. معلم حقوق توسط دانشگاهیان و معلمان حقوق در سراسر جهان خوانده می شود و اعضای انجمن معلمان حقوق نسخه هایی را به عنوان بخشی از عضویت خود دریافت می کنند. بررسی همتایان  همه مقاله‌های ارسال‌شده در معرض ارزیابی اولیه توسط سردبیر عمومی قرار می‌گیرند، و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، حداقل دو داور متخصص ناشناس مستقل و ناشناس بررسی می‌شوند. همه بررسی همتایان دو سو کور است. در مواردی که مقاله خاصی سفارش داده شده باشد یا نسخه منتشر شده یک سخنرانی رسمی است که توسط انجمن معلمان حقوق سازماندهی شده است، مانند سخنرانی سالانه لرد آپجان، ​​ممکن است استثنایی ایجاد شود. ژورنالی مبتنی بر تمرکز انحصاری بر یادگیری و آموزش حقوق، معلم حقوق سهم قابل توجهی در تئوری و عمل آموزش حقوقی دارد.» پروفسور جولیان وب، مدیر مرکز آموزش حقوقی انگلستان. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید