تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Leadership And Policy In Schools



Leadership And Policy In Schools

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1570-0763
ISSN
1744-5043
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2018 CiteScore: 1.16 - ارزش های Scopus  رهبری و سیاست در مدارس با هدف ارائه یک انجمن با کیفیت بالا برای محققان آموزشی، شاغلین و سیاست گذاران برای انتشار تجزیه و تحلیل و تحقیق در مورد نحوه استفاده رهبران مدارس و سیاست های آموزشی از منابع مالی، مادی و انسانی برای ارائه در مورد تغییر در آموزش و اثربخشی در مدارس. دامنه این مجله شامل مطالعاتی در مورد رهبری و خط مشی در آموزش ابتدایی و متوسطه و همچنین آموزش عالی در صورت لزوم می شود. مطالعاتی که از سایت مدرسه به عنوان واحد تجزیه و تحلیل اولیه خود استفاده می کنند، مورد توجه خاص هستند. چنین مطالعاتی شامل مدارسی از زمینه های مختلف در بخش دولتی و خصوصی خواهد بود. ویراستاران از نسخه‌های خطی از دیدگاه‌های رشته‌ای متنوع از جمله تحلیل‌های اقتصادی، سیاسی، تاریخی، جمعیت‌شناختی و مالی استقبال می‌کنند. علاوه بر مقالات پژوهشی اصلی، ویژگی‌های دیگری مانند بررسی مقاله و کتاب، گزارش جلسات و کنفرانس و پاسخ‌های مربوط به حوزه را می‌پذیریم. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و سپس داوری ناشناس توسط سه داور ناشناس، تحت بررسی دقیق و دوسوکور همتا قرار گرفته اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید