تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Learning And Teaching-the International Journal Of Higher Education In The Social Sciences


آمریکا
کشور
1755-2273
ISSN
1755-2281
e-ISSN
2017 تا کنون
مدت فعالیت
Berghahn
ناشر
www.berghahnjournals.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Learning and Teaching ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

LATISS – Learning and Teaching مجله ای با داوری است که از رشته های جامعه شناسی، مردم شناسی، سیاست، روابط بین الملل و سیاست اجتماعی برای بازتاب انتقادی در مورد شیوه های یادگیری و تدریس در آموزش عالی و تحلیل رابطه آنها با تغییرات در سیاست ها و موسسات آموزش عالی استفاده می کند.

حوزه پژوهشی یادگیری و تدریس شامل:

-کلیه جنبه های یادگیری و آموزش و اصلاح آموزش عالی از ملی و
-دیدگاه های مقایسه ای، تحولات در برنامه درسی، ارزشیابی، یادگیری و روش های تدریس
-سیاست‌های نهادی، ملی و بین‌المللی در مورد یادگیری و آموزش - به عنوان مثال. تغییر از آموزش نخبگان به انبوه، سیستم های حسابرسی، ارتقای کیفیت، فرآیند بولونیا و بازارهای آموزش عالی.
این مجله به دنبال ترویج بورس تحصیلی و تحقیق در مورد یادگیری و آموزش است و از جامعه گسترده و متنوعی از پزشکان، محققان و دانشجویان دعوت می کند.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید