نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Learning Health Systems
آمریکا | کشور |
2379-6146 | ISSN |
2379-6146 | e-ISSN |
2017 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Learning Health Systems ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
سیستمهای سلامت یادگیری (LHS) یک مجله بینالمللی، با دسترسی آزاد و بررسی شده است که با همکاری دانشگاه میشیگان منتشر میشود. هدف LHS پیشبرد حوزه بین رشتهای یادگیری سیستمهای سلامت با ترویج تحقیق، بورس تحصیلی و گفتگو با تمرکز بر نظریه، مسائل پیچیده، ترکیبهای مفهومی، مدلهای آموزشی، طراحی راهحلها، و ارزیابی سیستم طراحی شده برای دستیابی به بهبود سریع مستمر در سلامت و مراقبتهای بهداشتی است. عمل سازمانی را متحول کند.
تحقیقات LHS نشان دهنده یک علم جدید و فرا رشته ای است و مشارکت کنندگان آن محققان در زمینه هایی مانند علوم رفتاری، اجتماعی و سازمانی هستند. علوم شناختی، اطلاعاتی و کامپیوتری؛ مهندسی صنایع و سیستم ها و همچنین سایر زمینه های تخصصی. تحقیقات سیستم های سلامت یادگیری در سطوح مختلف مقیاس متمرکز است که شامل سازمان ها، شبکه های منطقه ای و سیستم های ملی و چند ملیتی می شود.
این مجله مطالعات تجربی و نظری را در زمینه هایی از جمله اما نه محدود به نظریه سیستم یادگیری، روش تحقیق، مطالعات اندازه گیری، اشیاء دانش دیجیتال و مدیریت دانش سلامت، تعامل دانش انسانی و عملی کردن دانش، یادگیری سیستم سلامت عمومی، بازارهای دانش سلامت و سلامت منتشر می کند. مشوق های سیستمی برای یادگیری، حل مسئله بهداشت و مراقبت های بهداشتی، آموزش حرفه سلامت، پارادایم های نوآورانه تحقیقات بالینی، مشارکت عمومی و بیمار در فرآیندهای یادگیری، داده کاوی و تولید دانش، و توسعه و کاربرد زیرساخت.