تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Learning Health Systems


آمریکا
کشور
2379-6146
ISSN
2379-6146
e-ISSN
2017 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

سیستم‌های سلامت یادگیری (LHS) یک مجله بین‌المللی، با دسترسی آزاد و بررسی شده است که با همکاری دانشگاه میشیگان منتشر می‌شود. هدف LHS پیشبرد حوزه بین رشته‌ای یادگیری سیستم‌های سلامت با ترویج تحقیق، بورس تحصیلی و گفتگو با تمرکز بر نظریه، مسائل پیچیده، ترکیب‌های مفهومی، مدل‌های آموزشی، طراحی راه‌حل‌ها، و ارزیابی سیستم طراحی شده برای دستیابی به بهبود سریع مستمر در سلامت و مراقبت‌های بهداشتی است. عمل سازمانی را متحول کند.

تحقیقات LHS نشان دهنده یک علم جدید و فرا رشته ای است و مشارکت کنندگان آن محققان در زمینه هایی مانند علوم رفتاری، اجتماعی و سازمانی هستند. علوم شناختی، اطلاعاتی و کامپیوتری؛ مهندسی صنایع و سیستم ها و همچنین سایر زمینه های تخصصی. تحقیقات سیستم های سلامت یادگیری در سطوح مختلف مقیاس متمرکز است که شامل سازمان ها، شبکه های منطقه ای و سیستم های ملی و چند ملیتی می شود.

این مجله مطالعات تجربی و نظری را در زمینه هایی از جمله اما نه محدود به نظریه سیستم یادگیری، روش تحقیق، مطالعات اندازه گیری، اشیاء دانش دیجیتال و مدیریت دانش سلامت، تعامل دانش انسانی و عملی کردن دانش، یادگیری سیستم سلامت عمومی، بازارهای دانش سلامت و سلامت منتشر می کند. مشوق های سیستمی برای یادگیری، حل مسئله بهداشت و مراقبت های بهداشتی، آموزش حرفه سلامت، پارادایم های نوآورانه تحقیقات بالینی، مشارکت عمومی و بیمار در فرآیندهای یادگیری، داده کاوی و تولید دانش، و توسعه و کاربرد زیرساخت.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید