| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Learning Health Systems
| آمریکا | کشور |
| 2379-6146 | ISSN |
| 2379-6146 | e-ISSN |
| 2017 تا کنون | مدت فعالیت |
| Wiley-Blackwell | ناشر |
| onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Learning Health Systems ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
سیستمهای سلامت یادگیری (LHS) یک مجله بینالمللی، با دسترسی آزاد و بررسی شده است که با همکاری دانشگاه میشیگان منتشر میشود. هدف LHS پیشبرد حوزه بین رشتهای یادگیری سیستمهای سلامت با ترویج تحقیق، بورس تحصیلی و گفتگو با تمرکز بر نظریه، مسائل پیچیده، ترکیبهای مفهومی، مدلهای آموزشی، طراحی راهحلها، و ارزیابی سیستم طراحی شده برای دستیابی به بهبود سریع مستمر در سلامت و مراقبتهای بهداشتی است. عمل سازمانی را متحول کند.
تحقیقات LHS نشان دهنده یک علم جدید و فرا رشته ای است و مشارکت کنندگان آن محققان در زمینه هایی مانند علوم رفتاری، اجتماعی و سازمانی هستند. علوم شناختی، اطلاعاتی و کامپیوتری؛ مهندسی صنایع و سیستم ها و همچنین سایر زمینه های تخصصی. تحقیقات سیستم های سلامت یادگیری در سطوح مختلف مقیاس متمرکز است که شامل سازمان ها، شبکه های منطقه ای و سیستم های ملی و چند ملیتی می شود.
این مجله مطالعات تجربی و نظری را در زمینه هایی از جمله اما نه محدود به نظریه سیستم یادگیری، روش تحقیق، مطالعات اندازه گیری، اشیاء دانش دیجیتال و مدیریت دانش سلامت، تعامل دانش انسانی و عملی کردن دانش، یادگیری سیستم سلامت عمومی، بازارهای دانش سلامت و سلامت منتشر می کند. مشوق های سیستمی برای یادگیری، حل مسئله بهداشت و مراقبت های بهداشتی، آموزش حرفه سلامت، پارادایم های نوآورانه تحقیقات بالینی، مشارکت عمومی و بیمار در فرآیندهای یادگیری، داده کاوی و تولید دانش، و توسعه و کاربرد زیرساخت.