تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Learning Organization


انگلستان
کشور
0969-6474
ISSN
1758-7905
e-ISSN
1994 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emerald.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Learning Organization ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

هدف TLO کمک به توسعه تحقیقات با کیفیت بالا، بینش‌ها و چالش‌های جدید برای تفکر فعلی پیرامون سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی و فراهم کردن بستری برای تحقیقات است که بهره‌وری سازمانی و/یا توسعه دانش را افزایش می‌دهد. این مجله مقالات مفهومی را در کنار تحقیقات تجربی دعوت می کند، صرف نظر از اینکه رویکرد کیفی یا کمی استفاده شده باشد. ما همچنین می‌خواهیم دست نوشته‌هایی را تشویق کنیم که به سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی از رویکرد تفسیری یا انتقادی نزدیک می‌شوند. با این حال، این نکته کلیدی برای اخلاق مجله است که همه نسخه‌های خطی شامل جنبه‌های سازمانی «یادگیری»، «دانستن» یا «ایجاد دانش» باشند.
منحصر به فرد در سازمان یادگیرنده، بخش «پیامدهای برای پزشکان» است که بحث های آکادمیک در این زمینه را در قالبی هضم آسان برای مخاطبان حرفه ای خلاصه می کند، در حالی که به مشارکت کنندگان دانشگاهی مسیری مؤثر برای نشان دادن اینکه تحقیقات و نظریه آنها دارای دنیای واقعی است ارائه می دهد. تأثیر.

حوزه های موضوعی شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:
• گسترش درک سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی
•ارزیابی مفاهیم سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی
آیا همه سازمان ها می توانند یاد بگیرند؟
• چه چیزی سازمان ها می توانند و چه چیزهایی را نمی توانند یاد بگیرند
•مسیر سازمان به سازمان یادگیرنده
آیا سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی به طور جهانی قابل اجرا است؟
•ارتباط سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی در بخش ها و صنایع مختلف
• کاربردهای مقایسه ای سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی در زمینه ها و محیط های مختلف جهانی
•مطالعه و اندازه گیری سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی
•سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی برای چه کسانی است؟
•اثربخشی سازمان یادگیرنده/ ابتکارات یادگیری سازمانی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید