نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Learning Organization
انگلستان | کشور |
0969-6474 | ISSN |
1758-7905 | e-ISSN |
1994 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emerald.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Learning Organization ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف TLO کمک به توسعه تحقیقات با کیفیت بالا، بینشها و چالشهای جدید برای تفکر فعلی پیرامون سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی و فراهم کردن بستری برای تحقیقات است که بهرهوری سازمانی و/یا توسعه دانش را افزایش میدهد. این مجله مقالات مفهومی را در کنار تحقیقات تجربی دعوت می کند، صرف نظر از اینکه رویکرد کیفی یا کمی استفاده شده باشد. ما همچنین میخواهیم دست نوشتههایی را تشویق کنیم که به سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی از رویکرد تفسیری یا انتقادی نزدیک میشوند. با این حال، این نکته کلیدی برای اخلاق مجله است که همه نسخههای خطی شامل جنبههای سازمانی «یادگیری»، «دانستن» یا «ایجاد دانش» باشند.
منحصر به فرد در سازمان یادگیرنده، بخش «پیامدهای برای پزشکان» است که بحث های آکادمیک در این زمینه را در قالبی هضم آسان برای مخاطبان حرفه ای خلاصه می کند، در حالی که به مشارکت کنندگان دانشگاهی مسیری مؤثر برای نشان دادن اینکه تحقیقات و نظریه آنها دارای دنیای واقعی است ارائه می دهد. تأثیر.
حوزه های موضوعی شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:
• گسترش درک سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی
•ارزیابی مفاهیم سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی
آیا همه سازمان ها می توانند یاد بگیرند؟
• چه چیزی سازمان ها می توانند و چه چیزهایی را نمی توانند یاد بگیرند
•مسیر سازمان به سازمان یادگیرنده
آیا سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی به طور جهانی قابل اجرا است؟
•ارتباط سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی در بخش ها و صنایع مختلف
• کاربردهای مقایسه ای سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی در زمینه ها و محیط های مختلف جهانی
•مطالعه و اندازه گیری سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی
•سازمان یادگیرنده/یادگیری سازمانی برای چه کسانی است؟
•اثربخشی سازمان یادگیرنده/ ابتکارات یادگیری سازمانی.