تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Life Span And Disability


ایتالیا
کشور
1721-0151
ISSN
2035-5963
e-ISSN
2005 و 2009 تا کنون
مدت فعالیت
Citta Aperta Edizioni
ناشر
www.lifespanjournal.it
سایت مجله
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است.
2035-5963
(ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Life Span And Disability که در سال 1998 تأسیس شد، تحقیقات بین رشته ای را در مورد جنبه های روانشناختی، اجتماعی، آموزشی، توانبخشی و عصب روانشناختی طول عمر انسان ترویج می کند. هدف، انتشار مطالعات علمی با بهره گیری از مشکلات شناختی، عاطفی و بین فردی – گذرا یا دائمی – است که ممکن است در طول زندگی فرد رخ دهد (مانند نوجوانی، بیکاری، بازنشستگی، کاهش باروری، پیری طبیعی و بیمارگونه)، که باعث ناراحتی یا ناراحتی می شود. ناتوانی دائمی. جنبه های عصب روانشناختی و اجتماعی ناتوانی ذهنی و نیز راهبردهای توانبخشی برای بهبود عملکردهای شناختی و انطباقی و کیفیت زندگی این افراد از اهداف اصلی مقالات علمی موجود در مجله است. توجه بر مهارت ها و شایستگی های بالقوه یا باقیمانده ای متمرکز است که ممکن است برای ارتقای رضایت و رشد شناختی فرد تقویت شوند. مهارت‌ها و توانایی‌های شخصی نیز از دیدگاه آموزشی، اجتماعی، محیطی در ارتباط با مبانی زیست‌روان‌شناختی و/یا داده‌های حاصل از تحقیقات تجربی در نظر گرفته می‌شوند. از هر دو رویکرد روش شناختی کمی و کیفی استقبال می شود


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید