نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Life Span And Disability
ایتالیا | کشور |
1721-0151 | ISSN |
2035-5963 | e-ISSN |
2005 و 2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Citta Aperta Edizioni | ناشر |
www.lifespanjournal.it | سایت مجله |
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است. | |
2035-5963 | (ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Life Span And Disability که در سال 1998 تأسیس شد، تحقیقات بین رشته ای را در مورد جنبه های روانشناختی، اجتماعی، آموزشی، توانبخشی و عصب روانشناختی طول عمر انسان ترویج می کند. هدف، انتشار مطالعات علمی با بهره گیری از مشکلات شناختی، عاطفی و بین فردی – گذرا یا دائمی – است که ممکن است در طول زندگی فرد رخ دهد (مانند نوجوانی، بیکاری، بازنشستگی، کاهش باروری، پیری طبیعی و بیمارگونه)، که باعث ناراحتی یا ناراحتی می شود. ناتوانی دائمی. جنبه های عصب روانشناختی و اجتماعی ناتوانی ذهنی و نیز راهبردهای توانبخشی برای بهبود عملکردهای شناختی و انطباقی و کیفیت زندگی این افراد از اهداف اصلی مقالات علمی موجود در مجله است. توجه بر مهارت ها و شایستگی های بالقوه یا باقیمانده ای متمرکز است که ممکن است برای ارتقای رضایت و رشد شناختی فرد تقویت شوند. مهارتها و تواناییهای شخصی نیز از دیدگاه آموزشی، اجتماعی، محیطی در ارتباط با مبانی زیستروانشناختی و/یا دادههای حاصل از تحقیقات تجربی در نظر گرفته میشوند. از هر دو رویکرد روش شناختی کمی و کیفی استقبال می شود