تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Logos-journal Of The World Publishing Community


هلند
کشور
0957-9656
ISSN
1878-4712
e-ISSN
1994 و 1996 تا کنون
مدت فعالیت
Brill
ناشر
brill.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

لوگو (LOGO) یک انجمن برای نظرات و آخرین تحقیقات از دنیای نشر است. مجله است
در حوزه بین المللی و دعوت از مشارکت در زمینه نویسندگی، خوانندگان، انتشار کتاب، کتابداری،
و کتاب فروشی مقالاتی در مورد زمینه های مرتبط مجلات و مجلات نیز پذیرفته می شود
مشارکت در مورد پیشرفت های دیجیتال مانند وبلاگ نویسی و چند رسانه ای. ارسالی دعوت می شود
هم از متخصصان و هم از دانشگاهیان، و مقالات پژوهشی مورد بررسی همتایان قرار خواهند گرفت. ما همچنین
ناشران را تشویق کنید که کتاب ها را برای ما ارسال کنند تا بررسی شود. یک مجله علمی انگلیسی زبان، منتشر شده است
از سال 1990 به صورت فصلی، لوگوس بستری برای ارتباط بین متخصصان انتشارات فراهم می کند.
کتابداران، نویسندگان، محققین، و کسانی که در حرفه های وابسته هستند. دارای مقالاتی از و در مورد آن است
جهان نشر، نشان دادن وحدت، اشتراک، و منافع متضاد کسانی که می نویسند، ویرایش می کنند،
تولید، انتشار، انتشار، حفظ، مطالعه و خواندن آثار منتشر شده. لوگوها بین المللی است و
بین فرهنگی، پر کردن شکاف بین دانشگاه و تجارت، کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته،
رسانه های چاپی و دیجیتال این حوزه شامل ناشران حرفه ای و کتابفروشان است
تجاری و دانشگاهی؛ مطالعات نشر، تاریخ کتاب، رسانه های جدید و محققان ارتباطات،
محققان و دانشجویان؛ مشاوران، تحلیلگران، مدیران و صاحبان مشاغل انتشاراتی؛ کتابخانه
مدیران و متخصصان اطلاعات؛ و همچنین ویراستاران، تایپوگرافها و طراحان فعال در داخل
صنعت نشر Logos از مقالات تحقیقاتی و همچنین مقالات ویژه، نظرات، و
داستان هایی از تجربه شخصی توسط متخصصان و دانشگاهیان از حوزه نشر و مرتبط
حرفه ها

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید