تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

London Review Of Education


انگلستان
کشور
1474-8460
ISSN
1474-8479
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
UCL Institute of Education
ناشر
www.uclpress.co.uk
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام London Review of Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

London Review of Education (LRE) یک مجله کاملاً با دسترسی آزاد و با داوری همتا است که دیدگاه‌های متنوعی را در مورد انواع، بخش‌ها و مراحل آموزش ارائه می‌کند. خواندن و نوشتن برای آن رایگان است. هیچ هزینه پردازش مقاله وجود ندارد.

ما با الهام از وضعیت لندن به عنوان یک شهر جهانی، از مشارکت‌های سراسر جهان استقبال و منتشر می‌کنیم. LRE که در سال 2003 توسط مؤسسه آموزش UCL (IOE) تأسیس شد، اما مستقل از آن، نگرانی اصولی مؤسسه را برای عدالت اجتماعی حفظ می کند. ما همکاری های بین رشته ای و همکاری بین المللی را تشویق می کنیم.

LRE یک مجله گسترده است که دارای تجزیه و تحلیل دقیق و تحقیقات قابل توجه با استفاده از روش‌شناسی‌های مختلف در موضوعات کلیدی آموزش است. به عنوان مثال، ما را پوشش می دهیم، اما به آنها محدود نمی شویم: ارزیابی; برنامه درسی؛ بهبود آموزشی؛ برابری و حقوق بشر؛ اثربخشی نهادی؛ زبان، سواد و حساب؛ یادگیری مادام العمر؛ سازمان؛ آموزش و پرورش؛ اهداف و سیاست های عمومی؛ منابع و فناوری؛ تربیت معلم؛ گسترش مشارکت ما به‌ویژه از مقالاتی که رشته‌ها را متقاطع می‌کنند و پیوندهای بین تحقیق، سیاست و عمل را مورد بازجویی قرار می‌دهند، استقبال می‌کنیم.

ما بالاترین کیفیت گزارش و ارائه را از طریق فرآیند بررسی همتایان مستقل و ناشناس تضمین می کنیم. پس از پذیرش، مقالات در شماره بعدی موجود ظاهر می شوند و تاخیر در انتشار را حذف می کنند. LRE به عنوان یک مجله کاملاً مبتنی بر وب و دسترسی آزاد فرصت هایی را برای شامل کلیپ های ویدیویی گویا، عکس های رنگی و تصاویر فراهم می کند.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید