تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Magis-revista Internacional De Investigacion En Educacion


کلمبیا
کشور
2027-1174
ISSN
2027-1182
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Pontificia Universidad Javeriana
ناشر
revistas.javeriana.edu.co
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Magis ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

این مجله با ارائه و تحلیل معرفت‌شناسی، دیدگاه‌ها و طرح‌های روش‌شناختی، تأملات نظری و نتایج پژوهش‌های عالی در آموزش و پرورش، ارتقای عملکردهای خوب تحقیق آموزشی در کشور و منطقه را به‌عنوان بخش اساسی برعهده دارد. بیانیه های مختلف خود را در تدریس خوب، شیوه های آموزشی و مدیریت آموزشی متمرکز می کند، به طوری که این شیوه ها بیانیه ای از شکل گیری یکپارچه کسانی هستند که آنها را انجام می دهند، آنها با آنها روبرو می شوند و آنها را مطالعه می کنند، همانطور که منش افراد دانش آموز برای دستیابی به شکل گیری یکپارچه خود و ملاقات آن با خود با همراهی معلم در سراسر گفتگو.

Magis، مجله بین المللی تحقیقات در آموزش، علاوه بر اینکه فضایی برای بحث در مورد چشم انداز تحقیق در آموزش و پرورش و راهی برای انتشار نتایج و رویکردهای پژوهشی است، به عنوان فضای آکادمیک میانجیگری در احراز صلاحیت سرمایه پژوهشی منطقه تلقی می شود. .

Magis یک نشریه دیجیتال دوسالانه با نرخ رد 80٪ است.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید