نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Malaysian Journal Of Learning & Instruction
مالزی | کشور |
1675-8110 | ISSN |
2180-2483 | e-ISSN |
2006 و 2010 و 2012 تا کنون | مدت فعالیت |
Universiti Utara Malaysia Press | ناشر |
mjli.uum.edu.my | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف این مجله، برقراری ارتباط بین تحقیقات و برانگیختن بحث، مطالعه و نقد آموزش و یادگیری و تشویق به نوشتن علمی در مورد یادگیری و آموزش است. پوشش MJLI شامل، اما محدود به بررسی انتقادی اکوسیستم ها و مسائل پیرامون فرآیندهای آموزش و یادگیری معنادار و شیوه های آموزشی بهتر نیست. اینها می توانند در سطح خرد (مانند شیوه های نوآورانه ارائه، طراحی آموزشی و فناوری، تعامل یادگیری، تنظیمات آموزشی) یا در سطح کلان (مانند انگیزه، برنامه درسی جذاب، تأثیر عوامل اجتماعی-روانی و فرهنگی بر یادگیری) مورد بررسی قرار گیرند.
ما از مقالات پژوهشی تجربی اصلی با دیدگاههای جدید و/یا رویکردهای روششناختی که برای خوانندگان بینالمللی جذاب باشد استقبال میکنیم. ما مقالات مفهومی و نظری ناخواسته را نمی پذیریم.