تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Mathematics Enthusiast


آمریکا
کشور
1551-3440
ISSN
1551-3440
e-ISSN
2013 تا کنون
مدت فعالیت
University of Montana - ScholarWorks
ناشر
scholarworks.umt.edu
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

The Mathematics Enthusiast (TME) یک مجله بین المللی التقاطی است که بر روی محتوای ریاضیات، تحقیقات آموزش ریاضیات، نوآوری، مسائل بین رشته ای و آموزش تمرکز دارد. مجله به عنوان یک نهاد مستقل وجود دارد. نسخه الکترونیکی توسط گروه علوم ریاضی - دانشگاه مونتانا میزبانی می شود. این مجله به هیچ سازمان حرفه ای وابسته نیست و یارانه آن را دریافت نمی کند، اما از PMENA [روانشناسی آموزش ریاضی- آمریکای شمالی] از طریق شماره های ویژه در موضوعات مختلف تحقیقاتی پشتیبانی می کند.

TME در تلاش است تا با اتخاذ یک خط مشی دسترسی آزاد، برابری را در سطح بین المللی ارتقا دهد، و همچنین به نویسندگان اجازه می دهد تا حق چاپ کامل بورس تحصیلی خود را مشروط به دستورالعمل های اخلاقی انتشار مجلات حفظ کنند. نویسندگان برای انتشار در این مجله نیازی به وابستگی به دانشگاه مونتانا ندارند.

مقالات مجلات طیف وسیعی از موضوعات مانند محتوای ریاضیات (از جمله ریاضیات پیشرفته)، مطالعات آموزشی مرتبط با ریاضیات، و گزارش‌های شیوه‌های آموزشی نوآورانه را با امید به تحریک گفتگو بین معلمان پیش از خدمت و تمرین، مربیان دانشگاه و ریاضیدانان پوشش می‌دهند. این مجله به مقالات مبتنی بر تحقیق و همچنین دیدگاه های تاریخی، فلسفی، سیاسی، بین فرهنگی و سیستمی در مورد محتوای ریاضیات، آموزش و یادگیری آن علاقه مند است. این مجله همچنین شامل مجموعه‌ای تک‌نگاری با موضوعات خاص مورد علاقه جامعه خوانندگان است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید