نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Mathematics Enthusiast
آمریکا | کشور |
1551-3440 | ISSN |
1551-3440 | e-ISSN |
2013 تا کنون | مدت فعالیت |
University of Montana - ScholarWorks | ناشر |
scholarworks.umt.edu | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
The Mathematics Enthusiast (TME) یک مجله بین المللی التقاطی است که بر روی محتوای ریاضیات، تحقیقات آموزش ریاضیات، نوآوری، مسائل بین رشته ای و آموزش تمرکز دارد. مجله به عنوان یک نهاد مستقل وجود دارد. نسخه الکترونیکی توسط گروه علوم ریاضی - دانشگاه مونتانا میزبانی می شود. این مجله به هیچ سازمان حرفه ای وابسته نیست و یارانه آن را دریافت نمی کند، اما از PMENA [روانشناسی آموزش ریاضی- آمریکای شمالی] از طریق شماره های ویژه در موضوعات مختلف تحقیقاتی پشتیبانی می کند.
TME در تلاش است تا با اتخاذ یک خط مشی دسترسی آزاد، برابری را در سطح بین المللی ارتقا دهد، و همچنین به نویسندگان اجازه می دهد تا حق چاپ کامل بورس تحصیلی خود را مشروط به دستورالعمل های اخلاقی انتشار مجلات حفظ کنند. نویسندگان برای انتشار در این مجله نیازی به وابستگی به دانشگاه مونتانا ندارند.
مقالات مجلات طیف وسیعی از موضوعات مانند محتوای ریاضیات (از جمله ریاضیات پیشرفته)، مطالعات آموزشی مرتبط با ریاضیات، و گزارشهای شیوههای آموزشی نوآورانه را با امید به تحریک گفتگو بین معلمان پیش از خدمت و تمرین، مربیان دانشگاه و ریاضیدانان پوشش میدهند. این مجله به مقالات مبتنی بر تحقیق و همچنین دیدگاه های تاریخی، فلسفی، سیاسی، بین فرهنگی و سیستمی در مورد محتوای ریاضیات، آموزش و یادگیری آن علاقه مند است. این مجله همچنین شامل مجموعهای تکنگاری با موضوعات خاص مورد علاقه جامعه خوانندگان است.