تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Mentoring & Tutoring



Mentoring & Tutoring

انگلستان
کشور
1361-1267
ISSN
1469-9745
e-ISSN
1994 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

منتورینگ و تدریس خصوصی  به دنبال انتشار مقالاتی در مورد همه جنبه‌های راهنمایی، تدریس خصوصی و مشارکت در آموزش، سایر رشته‌های دانشگاهی و حرفه‌ها است. هدف منتورینگ و تدریس خصوصی کمک به ارتقای دانش و درک مربیگری، تدریس خصوصی و/یا مشارکت در یادگیری از طریق تمرکز بر مقالات تحقیقاتی با کیفیت بالا و فعالیت‌های توسعه است. این مجله از کمک‌های حوزه گسترده راهنمایی و تدریس خصوصی از جمله مقالاتی با ماهیت فلسفی، اجتماعی-سیاسی یا خلاق استقبال می‌کند. جنبه های مقایسه ای راهنمایی، تدریس خصوصی و مشارکت از توجه ویژه ای برخوردار است زیرا این تکنیک ها به طور فزاینده ای در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. "از آنجایی که افراد و سازمان های بیشتری به سمت مربیگری به عنوان راهی برای تشویق یادگیری و توسعه روی می آورند، سوالات پیچیده در مورد تئوری و عمل مربیگری قابل مشاهده می شود. مفاهیم سنتی مربیگری به عنوان روابط متخصص / مبتدی اکنون برای تحقیقات انتقادی باز شده است. منتورینگ و تدریس خصوصی به روزترین منبع تحقیق با کیفیت برای کسانی است که علاقه مند به اشکال معاصر راهنمایی هستند." D. Jean Clandinin، پروفسور و مدیر مرکز تحقیقات برای آموزش و توسعه معلمان دانشگاه آلبرتا " مربیگری و تدریس خصوصی تحقیقات جاری و قابل توجهی را در مورد موضوعات آموزشی ارائه می دهد که می تواند توسط مربیان برای بهبود موثرتر پیشرفت دانش آموزان و یادگیری معلم از طریق توسعه حرفه ای دانشگاهی مورد استفاده قرار گیرد. " ریموند ا. هورن، جونیور، مدیر برنامه دکترای آموزشی میان رشته‌ای برای رهبران آموزشی، دانشگاه سنت جوزف؛ خط مشی بررسی همتایان فصلنامه Scholar-Practitioner Scholar-Practitioner Quarterly: همه مقالات پژوهشی در «مربی و تدریس خصوصی» بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید