نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Mentoring & Tutoring
انگلستان | کشور |
1361-1267 | ISSN |
1469-9745 | e-ISSN |
1994 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
منتورینگ و تدریس خصوصی به دنبال انتشار مقالاتی در مورد همه جنبههای راهنمایی، تدریس خصوصی و مشارکت در آموزش، سایر رشتههای دانشگاهی و حرفهها است. هدف منتورینگ و تدریس خصوصی کمک به ارتقای دانش و درک مربیگری، تدریس خصوصی و/یا مشارکت در یادگیری از طریق تمرکز بر مقالات تحقیقاتی با کیفیت بالا و فعالیتهای توسعه است. این مجله از کمکهای حوزه گسترده راهنمایی و تدریس خصوصی از جمله مقالاتی با ماهیت فلسفی، اجتماعی-سیاسی یا خلاق استقبال میکند. جنبه های مقایسه ای راهنمایی، تدریس خصوصی و مشارکت از توجه ویژه ای برخوردار است زیرا این تکنیک ها به طور فزاینده ای در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. "از آنجایی که افراد و سازمان های بیشتری به سمت مربیگری به عنوان راهی برای تشویق یادگیری و توسعه روی می آورند، سوالات پیچیده در مورد تئوری و عمل مربیگری قابل مشاهده می شود. مفاهیم سنتی مربیگری به عنوان روابط متخصص / مبتدی اکنون برای تحقیقات انتقادی باز شده است. منتورینگ و تدریس خصوصی به روزترین منبع تحقیق با کیفیت برای کسانی است که علاقه مند به اشکال معاصر راهنمایی هستند." D. Jean Clandinin، پروفسور و مدیر مرکز تحقیقات برای آموزش و توسعه معلمان دانشگاه آلبرتا " مربیگری و تدریس خصوصی تحقیقات جاری و قابل توجهی را در مورد موضوعات آموزشی ارائه می دهد که می تواند توسط مربیان برای بهبود موثرتر پیشرفت دانش آموزان و یادگیری معلم از طریق توسعه حرفه ای دانشگاهی مورد استفاده قرار گیرد. " ریموند ا. هورن، جونیور، مدیر برنامه دکترای آموزشی میان رشتهای برای رهبران آموزشی، دانشگاه سنت جوزف؛ خط مشی بررسی همتایان فصلنامه Scholar-Practitioner Scholar-Practitioner Quarterly: همه مقالات پژوهشی در «مربی و تدریس خصوصی» بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.