نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Metodicki Ogledi-methodical Review
کرواسی | کشور |
0353-765X | ISSN |
1848-2325 | e-ISSN |
2017 تا کنون | مدت فعالیت |
Hratsko Filozofsko Drustvo (Croatian Philosophical Society) | ناشر |
www.hrfd.hr | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Metodicki Ogledi ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله «آزمایش های روش شناختی» از سال 1990 منتشر می شود. تأسیس مجله با نیاز به روشن کردن موضوعات مهم آموزش در تئوری و عمل آغاز شد. «آزمایشهای روششناختی» با هدف پاسخگویی به نیازهای ارتباطی متخصصان با رشتههای مختلف (فلسفی و علمی) راهاندازی شد که به دنبال بهبود روشهای تدریس دروس مختلف بر اساس فلسفه هستند که ناگزیر به تفکر در مورد مسائل آموزشی به عنوان یک کل اشاره دارد. این مجله برای همه کسانی که در زمینه آموزش و تدریس فعالیت می کنند در نظر گرفته شده است و به آنها مکانی برای ملاقات و باز کردن فضایی برای فعالیت خلاق ارائه می دهد. جهتگیری برنامهای مجله «آزمایشهای روششناختی» به ارائه و رویارویی مکاتب، محافل و جهتگیریهای مختلف فلسفی در مسائل آموزشی، تدریس و تدریس میپردازد و به دنبال پرورش تکثر فکری برای زنده نگه داشتن نظر آموزش و پرورش و گشودن به دیدگاههای جدید است. . زیرا فقط در این صورت است که آموزش و پرورش آینده دارد و اصلاً با چنین تربیتی امکان آینده وجود دارد.