تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Metodicki Ogledi-methodical Review


کرواسی
کشور
0353-765X
ISSN
1848-2325
e-ISSN
2017 تا کنون
مدت فعالیت
Hratsko Filozofsko Drustvo (Croatian Philosophical Society)
ناشر
www.hrfd.hr
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Metodicki Ogledi ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله «آزمایش های روش شناختی» از سال 1990 منتشر می شود. تأسیس مجله با نیاز به روشن کردن موضوعات مهم آموزش در تئوری و عمل آغاز شد. «آزمایش‌های روش‌شناختی» با هدف پاسخگویی به نیازهای ارتباطی متخصصان با رشته‌های مختلف (فلسفی و علمی) راه‌اندازی شد که به دنبال بهبود روش‌های تدریس دروس مختلف بر اساس فلسفه هستند که ناگزیر به تفکر در مورد مسائل آموزشی به عنوان یک کل اشاره دارد. این مجله برای همه کسانی که در زمینه آموزش و تدریس فعالیت می کنند در نظر گرفته شده است و به آنها مکانی برای ملاقات و باز کردن فضایی برای فعالیت خلاق ارائه می دهد. جهت‌گیری برنامه‌ای مجله «آزمایش‌های روش‌شناختی» به ارائه و رویارویی مکاتب، محافل و جهت‌گیری‌های مختلف فلسفی در مسائل آموزشی، تدریس و تدریس می‌پردازد و به دنبال پرورش تکثر فکری برای زنده نگه داشتن نظر آموزش و پرورش و گشودن به دیدگاه‌های جدید است. . زیرا فقط در این صورت است که آموزش و پرورش آینده دارد و اصلاً با چنین تربیتی امکان آینده وجود دارد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید