نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Multicultural Education Review
انگلستان | کشور |
2005-615X | ISSN |
2377-0031 | e-ISSN |
2009 تا 2013 و 2015 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Multicultural Education Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Multicultural Education Review (MER) یک مجله با داوری همتا برای تحقیق در مورد تنوع و برابری در آموزش است. MER با هدف ارائه یک انجمن واقعا بین المللی و چند رشته ای برای بحث در مورد مسائل آموزشی، از مشارکت های اصلی که جنبه های مختلف سیاست و عمل در آموزش در سراسر جهان را بررسی می کند، استقبال می کند. به عنوان یک مجله علمی رسمی انجمن کره ای برای آموزش چند فرهنگی، MER در ماه های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر منتشر می شود. ویراستاران MER باید به گرمی به خاطر تولید یک مجله بینالمللی خوب که به طور منظم کارهای دانشمندان برجسته در زمینه آموزش چندفرهنگی را ارائه میکند، تبریک گفت. من خودم سه بار در این مجله منتشر کردهام. زیرا همیشه مقالات مجله را تامل برانگیز میدانم. و به روز، من آن را به هر کسی که به چندفرهنگی علاقه مند است توصیه می کنم، چگونه مدارس می توانند به جمعیت های مختلف خدمات بهتری بدهند، و چگونه خود مدرسه می تواند از دموکراسی های متنوع در عصر افزایش مهاجرت های جهانی انسان پشتیبانی کند." کریستین اسلیتر، پروفسور بازنشسته، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا-Monterey Bay و رئیس سابق انجمن ملی آموزش چندفرهنگی یکپارچگی بررسی همتایان همه نسخههای خطی مرتبط با اهداف و دامنه MER بهصورت ناشناس بررسی میشوند. همه نسخههای خطی توسط حداقل دو، معمولاً سه داور ناشناس، مورد بازبینی دقیق و دوسوکور قرار میگیرند. نسخه های خطی ارسال شده به MER بر اساس معیارهای زیر داوری می شوند: استفاده از چارچوب نظری یا مفهومی صریح، تصدیق ادبیات مربوطه، اصالت در تحلیل، مناسب بودن رویکرد روش شناختی، کمک به پیشرفت دانش، استفاده از دیدگاه چندفرهنگی، و وضوح اصطلاح. به دلیل گستره بین المللی MER، نویسندگان تشویق می شوند تا بر جنبه های اساسی تحقیق خود تمرکز کنند که کار را برای جامعه بزرگتر مربیان و سیاست گذاران مرتبط می کند. ویراستاران به شدت به قضاوت داوران متکی هستند. تلاش های قوی برای اطمینان از تصمیم گیری سریع در مورد پذیرش انجام می شود. برای اطمینان از ناشناس ماندن، نام نویسندگان، وابستگی های سازمانی و سایر اطلاعات شناسایی باید فقط در یک صفحه عنوان جداگانه قرار گیرد. STAR Taylor & Francis/Routledge متعهد به انتشار گسترده ترین مجلات ممکن در موسسات غیرانتفاعی در کشورهای در حال توسعه هستند. ابتکار STAR ما به محققان فردی در آفریقا، آسیای جنوبی و بسیاری از بخشهای آسیای جنوب شرقی این فرصت را میدهد که به مدت یک ماه به 1300 مجله تیلور و فرانسیس دسترسی آنلاین رایگان داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به وب سایت STAR مراجعه کنید. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.