تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Multicultural Education Review



Multicultural Education Review

انگلستان
کشور
2005-615X
ISSN
2377-0031
e-ISSN
2009 تا 2013 و 2015 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Multicultural Education Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Multicultural Education Review (MER) یک مجله با داوری همتا برای تحقیق در مورد تنوع و برابری در آموزش است. MER با هدف ارائه یک انجمن واقعا بین المللی و چند رشته ای برای بحث در مورد مسائل آموزشی، از مشارکت های اصلی که جنبه های مختلف سیاست و عمل در آموزش در سراسر جهان را بررسی می کند، استقبال می کند. به عنوان یک مجله علمی رسمی انجمن کره ای برای آموزش چند فرهنگی، MER در ماه های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر منتشر می شود. ویراستاران MER باید به گرمی به خاطر تولید یک مجله بین‌المللی خوب که به طور منظم کارهای دانشمندان برجسته در زمینه آموزش چندفرهنگی را ارائه می‌کند، تبریک گفت. من خودم سه بار در این مجله منتشر کرده‌ام. زیرا همیشه مقالات مجله را تامل برانگیز می‌دانم. و به روز، من آن را به هر کسی که به چندفرهنگی علاقه مند است توصیه می کنم، چگونه مدارس می توانند به جمعیت های مختلف خدمات بهتری بدهند، و چگونه خود مدرسه می تواند از دموکراسی های متنوع در عصر افزایش مهاجرت های جهانی انسان پشتیبانی کند." کریستین اسلیتر، پروفسور بازنشسته، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا-Monterey Bay و رئیس سابق انجمن ملی آموزش چندفرهنگی   یکپارچگی بررسی همتایان همه نسخه‌های خطی مرتبط با اهداف و دامنه MER به‌صورت ناشناس بررسی می‌شوند. همه نسخه‌های خطی توسط حداقل دو، معمولاً سه داور ناشناس، مورد بازبینی دقیق و دوسوکور قرار می‌گیرند. نسخه های خطی ارسال شده به MER بر اساس معیارهای زیر داوری می شوند: استفاده از چارچوب نظری یا مفهومی صریح، تصدیق ادبیات مربوطه، اصالت در تحلیل، مناسب بودن رویکرد روش شناختی، کمک به پیشرفت دانش، استفاده از دیدگاه چندفرهنگی، و وضوح اصطلاح. به دلیل گستره بین المللی MER، نویسندگان تشویق می شوند تا بر جنبه های اساسی تحقیق خود تمرکز کنند که کار را برای جامعه بزرگتر مربیان و سیاست گذاران مرتبط می کند. ویراستاران به شدت به قضاوت داوران متکی هستند. تلاش های قوی برای اطمینان از تصمیم گیری سریع در مورد پذیرش انجام می شود. برای اطمینان از ناشناس ماندن، نام نویسندگان، وابستگی های سازمانی و سایر اطلاعات شناسایی باید فقط در یک صفحه عنوان جداگانه قرار گیرد. STAR Taylor & Francis/Routledge متعهد به انتشار گسترده ترین مجلات ممکن در موسسات غیرانتفاعی در کشورهای در حال توسعه هستند. ابتکار STAR ما به محققان فردی در آفریقا، آسیای جنوبی و بسیاری از بخش‌های آسیای جنوب شرقی این فرصت را می‌دهد که به مدت یک ماه به 1300 مجله تیلور و فرانسیس دسترسی آنلاین رایگان داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به وب سایت STAR مراجعه کنید. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید