تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Nordic Journal Of Digital Literacy


نروژ
کشور
0809-6724
ISSN
1891-943X
e-ISSN
2012 تا کنون
مدت فعالیت
Universitetsforlaget AS
ناشر
www.idunn.no
سایت مجله
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است.
1891-943X
(ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Nordic Journal of Digital Literacy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله Nordic Journal of Digital Literacy بر مقالاتی تمرکز دارد که به صورت موضوعی به سواد دیجیتال و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در محیط های آموزشی می پردازند. مقالات را می توان در میان موضوعات زیر هدف قرار داد: استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و نوآوری در آموزش و پرورش چالش های نظری، روش شناختی و عملی پیرامون استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات در موضوعات (زمینه آموزشی) ارزیابی و توسعه کار یادگیرندگان و مهارت های فناوری اطلاعات و ارتباطات فراگیران معلمان، آموزش معلمان و مدیریت کلاس درس یادگیری مادام العمر.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید