| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Nordic Journal Of Digital Literacy
| نروژ | کشور |
| 0809-6724 | ISSN |
| 1891-943X | e-ISSN |
| 2012 تا کنون | مدت فعالیت |
| Universitetsforlaget AS | ناشر |
| www.idunn.no | سایت مجله |
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است. | |
| 1891-943X | (ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Nordic Journal of Digital Literacy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله Nordic Journal of Digital Literacy بر مقالاتی تمرکز دارد که به صورت موضوعی به سواد دیجیتال و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در محیط های آموزشی می پردازند. مقالات را می توان در میان موضوعات زیر هدف قرار داد: استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و نوآوری در آموزش و پرورش چالش های نظری، روش شناختی و عملی پیرامون استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات در موضوعات (زمینه آموزشی) ارزیابی و توسعه کار یادگیرندگان و مهارت های فناوری اطلاعات و ارتباطات فراگیران معلمان، آموزش معلمان و مدیریت کلاس درس یادگیری مادام العمر.