| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ | 
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ | 
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ | 
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ | 
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ | 
| SCImago | می ۲۰۲۵ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ | 
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ | 
Nordic Journal Of Digital Literacy
| نروژ | کشور | 
| 0809-6724 | ISSN | 
| 1891-943X | e-ISSN | 
| 2012 تا کنون | مدت فعالیت | 
| Universitetsforlaget AS | ناشر | 
| www.idunn.no | سایت مجله | 
|  مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است. | |
| 1891-943X |  (ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN | 
 ISI
                            ISI                         Scopus
                            Scopus                        این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Nordic Journal of Digital Literacy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
 SCImago
                                SCImago                            بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله Nordic Journal of Digital Literacy بر مقالاتی تمرکز دارد که به صورت موضوعی به سواد دیجیتال و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در محیط های آموزشی می پردازند. مقالات را می توان در میان موضوعات زیر هدف قرار داد: استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و نوآوری در آموزش و پرورش چالش های نظری، روش شناختی و عملی پیرامون استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات در موضوعات (زمینه آموزشی) ارزیابی و توسعه کار یادگیرندگان و مهارت های فناوری اطلاعات و ارتباطات فراگیران معلمان، آموزش معلمان و مدیریت کلاس درس یادگیری مادام العمر.