نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Nordic Journal Of Digital Literacy
نروژ | کشور |
0809-6724 | ISSN |
1891-943X | e-ISSN |
2012 تا کنون | مدت فعالیت |
Universitetsforlaget AS | ناشر |
www.idunn.no | سایت مجله |
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است. | |
1891-943X | (ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Nordic Journal of Digital Literacy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله Nordic Journal of Digital Literacy بر مقالاتی تمرکز دارد که به صورت موضوعی به سواد دیجیتال و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در محیط های آموزشی می پردازند. مقالات را می توان در میان موضوعات زیر هدف قرار داد: استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و نوآوری در آموزش و پرورش چالش های نظری، روش شناختی و عملی پیرامون استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات در موضوعات (زمینه آموزشی) ارزیابی و توسعه کار یادگیرندگان و مهارت های فناوری اطلاعات و ارتباطات فراگیران معلمان، آموزش معلمان و مدیریت کلاس درس یادگیری مادام العمر.