تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Nursing Education Perspectives


آمریکا
کشور
1536-5026
ISSN
1943-4685
e-ISSN
2002 تا کنون
مدت فعالیت
Wolters Kluwer Health
ناشر
journals.lww.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Nursing Education Perspectives ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

نشریه National League for Nursing, Nursing Education Perspectives یک مجله دو ماهانه با داوری همتا است که شواهدی برای بهترین شیوه ها در آموزش پرستاری ارائه می دهد. این مجله از طریق انتشار مطالعات با طراحی دقیق، به پیشرفت علم آموزش پرستاری کمک می کند. این انجمن به عنوان یک انجمن برای تحقیق و نوآوری در مورد آموزش و یادگیری، برنامه های درسی، فناوری و سایر موضوعات مهم برای آموزش پرستاری عمل می کند. امروزه، از آنجایی که مربیان پرستاری در تلاشند تا تحقیقات در آموزش پرستاری را پیش ببرند و از الگوهای تثبیت شده فاصله بگیرند و مسیرهای جدیدی را در آموزش پرستاری ترسیم کنند، دیدگاه‌های آموزش پرستاری یک منبع حیاتی است. دیدگاه‌های آموزش پرستاری در کالج پرستاری چمبرلین NLN برای پیشرفت علم آموزش پرستاری قرار دارد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید