نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Nursing Education Perspectives
آمریکا | کشور |
1536-5026 | ISSN |
1943-4685 | e-ISSN |
2002 تا کنون | مدت فعالیت |
Wolters Kluwer Health | ناشر |
journals.lww.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Nursing Education Perspectives ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
نشریه National League for Nursing, Nursing Education Perspectives یک مجله دو ماهانه با داوری همتا است که شواهدی برای بهترین شیوه ها در آموزش پرستاری ارائه می دهد. این مجله از طریق انتشار مطالعات با طراحی دقیق، به پیشرفت علم آموزش پرستاری کمک می کند. این انجمن به عنوان یک انجمن برای تحقیق و نوآوری در مورد آموزش و یادگیری، برنامه های درسی، فناوری و سایر موضوعات مهم برای آموزش پرستاری عمل می کند. امروزه، از آنجایی که مربیان پرستاری در تلاشند تا تحقیقات در آموزش پرستاری را پیش ببرند و از الگوهای تثبیت شده فاصله بگیرند و مسیرهای جدیدی را در آموزش پرستاری ترسیم کنند، دیدگاههای آموزش پرستاری یک منبع حیاتی است. دیدگاههای آموزش پرستاری در کالج پرستاری چمبرلین NLN برای پیشرفت علم آموزش پرستاری قرار دارد.