نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Pedagogies
انگلستان | کشور |
1554-480X | ISSN |
1554-4818 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Pedagogies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Pedagogies: An International Journal انجمنی برای بحث در مورد چگونگی بهبود آموزش و یادگیری در محیط های رسمی و غیر رسمی توسط مربیان فراهم می کند. این کار نوظهور و پیشگامانه در زمینه آموزش را در پاسخ به تغییر جوامع و بدنه های دانشجویی، دانش جدید و اشکال ارتباط گرد هم می آورد. مقالات طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل، بحث، مناظره، بررسی و مطالعه در مورد سرسخت ترین و همیشگی ترین موضوعات آموزشی مانند آموزش به تنوع، تعاملات نوآورانه با فن آوری های جدید، مجموعه های جدید تمرین معلم، و آماده سازی دانش آموزان برای اشکال نوظهور مدنی، محل کار، و زندگی اجتماعی این مجله از مطالب ارسالی در مورد مسائل تدریس و یادگیری در هر حوزه محتوایی یا رشته ای استقبال می کند. گزارش پژوهشی در مورد جوامع یا زمینه هایی که در تولید دانش دانشگاهی کمتر ارائه شده است، به ویژه مورد استقبال قرار می گیرد. در حالی که Pedagogies بدون توجه به رویکرد روششناختی از ارسالها استقبال میکند، ما انتظار داریم که همه نسخههای خطی شامل بررسی دقیق و بحثی غنی از نتایج در رابطه با تحقیق و زمینه گستردهتر آموزش و یادگیری باشند. اگرچه ما کار تجربی را در اولویت قرار می دهیم، نسخه های خطی صرفا نظری نیز در نظر گرفته می شوند. ما از دست نوشته هایی در این زمینه استقبال می کنیم: آموزش بزرگسالان و یادگیری مادام العمر تمرین در کلاس درس توسعه مستمر حرفه ای معلمان و آموزش معلمان آموزش و یادگیری آموزش و یادگیری در دوران کودکی آموزش غیررسمی آموزش عالی آموزش عالی K-12 مسائل ویژه Pedagogies به طور منظم شماره های ویژه را در مورد موضوعات مرتبط با مجله منتشر می کند. اهداف و دامنه اگر علاقه مند به پیشنهاد یک موضوع خاص هستید، لطفاً برای دستورالعمل های دقیق اینجا را کلیک کنید. یکپارچگی بررسی همتایان همه نسخههای خطی ارسالی در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستار قرار میگیرند، و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی میشوند. همه بررسیهای همتا دوسوکور است و ارسال به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts است. STAR Taylor & Francis/Routledge متعهد به انتشار گسترده ترین مجلات ممکن در موسسات غیرانتفاعی در کشورهای در حال توسعه هستند. ابتکار STAR ما به محققان فردی در آفریقا، آسیای جنوبی و بسیاری از بخشهای آسیای جنوب شرقی این فرصت را میدهد که به مدت یک ماه به 1300 مجله تیلور و فرانسیس دسترسی آنلاین رایگان داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به وب سایت STAR مراجعه کنید. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.