تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Pedagogies



Pedagogies

انگلستان
کشور
1554-480X
ISSN
1554-4818
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Pedagogies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Pedagogies: An International Journal انجمنی برای بحث در مورد چگونگی بهبود آموزش و یادگیری در محیط های رسمی و غیر رسمی توسط مربیان فراهم می کند. این کار نوظهور و پیشگامانه در زمینه آموزش را در پاسخ به تغییر جوامع و بدنه های دانشجویی، دانش جدید و اشکال ارتباط گرد هم می آورد. مقالات طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل، بحث، مناظره، بررسی و مطالعه در مورد سرسخت ترین و همیشگی ترین موضوعات آموزشی مانند آموزش به تنوع، تعاملات نوآورانه با فن آوری های جدید، مجموعه های جدید تمرین معلم، و آماده سازی دانش آموزان برای اشکال نوظهور مدنی، محل کار، و زندگی اجتماعی این مجله از مطالب ارسالی در مورد مسائل تدریس و یادگیری در هر حوزه محتوایی یا رشته ای استقبال می کند. گزارش پژوهشی در مورد جوامع یا زمینه هایی که در تولید دانش دانشگاهی کمتر ارائه شده است، به ویژه مورد استقبال قرار می گیرد. در حالی که Pedagogies بدون توجه به رویکرد روش‌شناختی از ارسال‌ها استقبال می‌کند، ما انتظار داریم که همه نسخه‌های خطی شامل بررسی دقیق و بحثی غنی از نتایج در رابطه با تحقیق و زمینه گسترده‌تر آموزش و یادگیری باشند. اگرچه ما کار تجربی را در اولویت قرار می دهیم، نسخه های خطی صرفا نظری نیز در نظر گرفته می شوند. ما از دست نوشته هایی در این زمینه استقبال می کنیم: آموزش بزرگسالان و یادگیری مادام العمر تمرین در کلاس درس توسعه مستمر حرفه ای معلمان و آموزش معلمان آموزش و یادگیری آموزش و یادگیری در دوران کودکی آموزش غیررسمی آموزش عالی آموزش عالی K-12 مسائل ویژه Pedagogies به طور منظم شماره های ویژه را در مورد موضوعات مرتبط با مجله منتشر می کند. اهداف و دامنه اگر علاقه مند به پیشنهاد یک موضوع خاص هستید، لطفاً برای دستورالعمل های دقیق اینجا را کلیک کنید. یکپارچگی بررسی همتایان همه نسخه‌های خطی ارسالی در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستار قرار می‌گیرند، و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی می‌شوند. همه بررسی‌های همتا دوسوکور است و ارسال به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts است. STAR Taylor & Francis/Routledge متعهد به انتشار گسترده ترین مجلات ممکن در موسسات غیرانتفاعی در کشورهای در حال توسعه هستند. ابتکار STAR ما به محققان فردی در آفریقا، آسیای جنوبی و بسیاری از بخش‌های آسیای جنوب شرقی این فرصت را می‌دهد که به مدت یک ماه به 1300 مجله تیلور و فرانسیس دسترسی آنلاین رایگان داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به وب سایت STAR مراجعه کنید. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید