نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Pedagogy Culture And Society
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1468-1366 | ISSN |
1747-5104 | e-ISSN |
1999 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Pedagogy, Culture & Society یک مجله بین المللی با مرجع کامل است که به دنبال ارائه یک انجمن بین المللی برای بحث و مناظره آموزشی است. ما بهویژه به مقالاتی علاقهمندیم که سؤالاتی را در مورد موارد بدیهی در آموزش و پرورش، همانطور که در یک بافت فرهنگی و اجتماعی درک میشوند، مطرح میکنند. ما معمولاً مقالاتی را که صرفاً یافتهها را گزارش میکنند، نمیپذیریم. ما بیشتر بر روی فلسفی تمرکز کرده ایم تا صرفاً تجربی. ما آثاری را منتشر نمی کنیم که عمدتاً یا کاملاً کمی تمرکز دارند یا اساساً ماهیت روانشناختی دارند. ما مقالاتی را که بر بررسی محتوای کتابهای درسی تمرکز میکنند نمیپذیریم، مگر اینکه این کار آن تحلیل را در یک زمینه گستردهتر قرار دهد تا بحثهای اساسی درباره آموزش را در بر گیرد. باورهای ما در مورد بحث آموزشی شامل پارامترهای گسترده زیر است که باید در کار شما، در صورت لزوم، منعکس شود: بحث آموزشی توسط مرزهای جغرافیایی محدود نمی شود: شرکت کنندگان آن جامعه آموزشی بین المللی هستند و جلسات آن برای مخاطبان در سراسر جهان جذاب است. این در اختیار معلمان، سیاستمداران، دانشگاهیان یا مدیران نیست، بلکه نیاز به بحث آزاد دارد. بحث های آموزشی التقاطی و بین رشته ای است: از طیف وسیعی از سنت های فکری و عملی مختلف برای روشن کردن مشکلات اصلی و تداوم بحث استفاده می کند. بحث آموزشی باید شرایط فرهنگی متفاوتی را از شرایط «پسااستعماری» بسیاری از کشورهای آفریقایی و آسیایی تا وضعیت «پسا متمرکز» اروپای شرقی و شرایط «پسا مدرن» دموکراسیهای لیبرال غربی را در نظر بگیرد. نویسندگان نباید تصور کنند که خوانندگان در شمال جهانی ساکن خواهند بود. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالههای پژوهشی در این مجله، بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بازبینی دقیق قرار گرفتهاند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.