تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Pegem Egitim Ve Ogretim Dergisi


ترکیه
کشور
2148-239X
ISSN
2148-239X
e-ISSN
2017 تا کنون
مدت فعالیت
Pegem Akademi Yayincilik Egitim Danismanlik Hizmetleri Ticaret A.S.
ناشر
www.pegegog.net
سایت مجله
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است.
2146-0655
(ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN
2148-239X
(ثبت شده در اسکوپوس) e-ISSN

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi (PEGEGOG) یک مجله معتبر است که توسط انتشارات و خدمات راهنمایی آموزشی آکادمی Pegem Trade Limited منتشر شده است.
هدف مجله آموزشی و آموزشی پگم ایجاد بستری علمی است که از طریق آن محققین و مربیان اطلاعات این حوزه را تولید و استفاده کنند، اطلاعات نظری و عملی را که محققان در تمامی زمینه های آموزشی تولید می کنند به اشتراک بگذارند. این مجله، یافته‌ها و جمع‌آوری‌های مطالعات کمی و کیفی را در مورد آموزش همه رشته‌های علوم، علاوه بر اطلاعات تولید شده در زمینه‌های مختلف علوم تربیتی، منتشر می‌کند. در این راستا، موضوعاتی که در زیر به آن اشاره شده است، دامنه نشریه را تشکیل می دهد:

تربیت بدنی و ورزشی
آموزش زیست شناسی
آموزش جغرافیایی
آموزش محیط زیست
آموزش چندفرهنگی
آموزش دموکراسی
آموزش شهروندی دموکراتیک و حقوق بشر
آموزش برای تفکر
روانشناسی آموزشی
فناوری آموزشی
آموزش و فرهنگ
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
آموزش فلسفه
آموزش علوم
آموزش فیزیک
برنامه درسی، یادگیری و آموزش در مدارس ابتدایی
آموزش شیمی
آموزش ریاضی
آموزش فنی و حرفه ای
آموزش موسیقی
برنامه درسی، یادگیری و آموزش در آموزش پیش دبستانی
برنامه درسی، یادگیری و آموزش در دبیرستان
طراحی آموزشی
تربیت معلم
ارزیابی و ارزشیابی
آموزش ویژه
آموزش روانشناسی
مشاوره و راهنمایی روانشناسی
آموزش سلامت
تحصیلات هنری
آموزش علوم اجتماعی
آموزش جامعه شناسی
آموزش تاریخ
آموزش ترکی
آموزش خواندن و نوشتن
آموزش از راه دور
آموزش زبان خارجی
یادگیری مادام العمر
آموزش بزرگسالان
برنامه درسی، یادگیری و آموزش در آموزش عالی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید