| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Pixel-bit- Revista De Medios Y Educacion
| اسپانیا | کشور |
| 1133-8482 | ISSN |
| 2171-7966 | e-ISSN |
| 2018 تا کنون | مدت فعالیت |
| Universidad de Sevilla | ناشر |
| recyt.fecyt.es | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Pixel-Bit, Revista de Medios y Educacion ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله "Píxel-Bit, Journal of Media and Education" که به طور گسترده در زمینه ایبری-آمریکایی منتشر می شود، یک نشریه تحقیقاتی بین رشته ای با ماهیت علمی و آکادمیک است که به دنبال ترویج تبادل ایده ها و آثار در زمینه سمعی و بصری است. رسانه ها، انفورماتیک و فناوری های پیشرفته کاربردی در زمینه آموزشی.
این هدف متخصصان، محققان، اعضای جامعه آموزشی، مسئول حوزههای فناوری مراکز آموزشی و/یا برنامهریزی نهادی، دانشجویان کارشناسی ارشد و کسانی است که مایلند در حوزه فناوریهای جدید و کاربردهای آموزشی آنها تخصص داشته باشند.
به منظور حفظ کیفیت انتشار و بیطرفی و اخلاقی بودن آن، مقالات دریافتی توسط دو داور خارجی (نقد همتا) متخصص در این موضوع توسط Pixelbit، Revista Medios y Educación ارزیابی میشوند که به آنها اعتبار میدهد. انتخاب شده، در حال انجام یک بررسی دوسوکور، (نویسنده / s-ارزیابی کنندگان). در صورت مغایرت، ارزیابی سوم نیز در یک فرآیند دوسوکور و با رعایت استانداردهای انتشار انجمن روانشناسی آمریکا (APA) مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ارزیابی کنندگان بر اساس معیارهای شایستگی، رازداری، بی طرفی و صداقت، کوشش، احترام و ادب عمل خواهند کرد.