نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Pixel-bit- Revista De Medios Y Educacion
اسپانیا | کشور |
1133-8482 | ISSN |
2171-7966 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
Universidad de Sevilla | ناشر |
recyt.fecyt.es | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Pixel-Bit, Revista de Medios y Educacion ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله "Píxel-Bit, Journal of Media and Education" که به طور گسترده در زمینه ایبری-آمریکایی منتشر می شود، یک نشریه تحقیقاتی بین رشته ای با ماهیت علمی و آکادمیک است که به دنبال ترویج تبادل ایده ها و آثار در زمینه سمعی و بصری است. رسانه ها، انفورماتیک و فناوری های پیشرفته کاربردی در زمینه آموزشی.
این هدف متخصصان، محققان، اعضای جامعه آموزشی، مسئول حوزههای فناوری مراکز آموزشی و/یا برنامهریزی نهادی، دانشجویان کارشناسی ارشد و کسانی است که مایلند در حوزه فناوریهای جدید و کاربردهای آموزشی آنها تخصص داشته باشند.
به منظور حفظ کیفیت انتشار و بیطرفی و اخلاقی بودن آن، مقالات دریافتی توسط دو داور خارجی (نقد همتا) متخصص در این موضوع توسط Pixelbit، Revista Medios y Educación ارزیابی میشوند که به آنها اعتبار میدهد. انتخاب شده، در حال انجام یک بررسی دوسوکور، (نویسنده / s-ارزیابی کنندگان). در صورت مغایرت، ارزیابی سوم نیز در یک فرآیند دوسوکور و با رعایت استانداردهای انتشار انجمن روانشناسی آمریکا (APA) مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ارزیابی کنندگان بر اساس معیارهای شایستگی، رازداری، بی طرفی و صداقت، کوشش، احترام و ادب عمل خواهند کرد.