تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Preventing School Failure



Preventing School Failure

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1045-988X
ISSN
1940-4387
e-ISSN
1996 و 2014 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

پیشگیری از شکست در مدرسه، انجمنی را فراهم می‌کند که در آن به بررسی شیوه‌های نوظهور و مبتنی بر شواهد می‌پردازد که هم مبتنی بر داده‌ها و هم برای کودکان و جوانان در سیستم‌های آموزشی عمومی و جایگزین کاربردی هستند. به نویسندگان این فرصت داده می شود تا در مورد موضوعات انتقادی و گاه بحث برانگیز که بر آموزش کودکان و نوجوانان در محیط های مختلف تأثیر می گذارد، بحث و گفتگو کنند. پیشگیری از شکست مدرسه یک مجله علمی معتبر برای مدیران، مربیان، کارکنان بهداشت روان، پرسنل دادگستری و اصلاحات نوجوانان، پرسنل درمان روزانه و مسکونی، متخصصان توسعه کارکنان، مربیان معلم و دیگران است. هدف ما به اشتراک گذاری اطلاعات معتبر و به موقع با مخاطبان گسترده ای است که به کودکان و نوجوانان در برنامه های آموزش عمومی، آموزش ویژه و آموزش جایگزین اختصاص داده شده است. ما نسخه‌های خطی را می‌پذیریم که حاوی بررسی‌های ادبیات انتقادی و یکپارچه، ارزیابی‌های عینی برنامه، استراتژی‌ها و روش‌های مبتنی بر شواهد، توضیحات برنامه، و محتوای مرتبط با خط‌مشی هستند. در صورت اقتضا، نسخه‌های خطی باید حاوی جزئیات کافی باشند تا خوانندگان بتوانند استراتژی‌ها یا روش‌های مفید یا نوآورانه را در عمل پیاده کنند. خط مشی بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط دو داور ناشناس، مورد بازبینی همتایان قرار گرفته اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, LLC, 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید