نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Profile-issues In Teachers Professional Development
کلمبیا | کشور |
1657-0790 | ISSN |
2256-5760 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
Universidad Nacional de Colombia | ناشر |
revistas.unal.edu.co | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Profile: Issues in Teachers' Professional Development ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
این مجله توسط گروه تحقیقاتی PROFILE در Departamento de Lenguas Extranjeras-Universidad Nacional de Colombia، پردیس بوگوتا هدایت می شود. این نشریه عمدتاً به اشتراکگذاری نتایج پروژههای تحقیقاتی کلاس درس، بازتابها و نوآوریهای انجام شده توسط معلمان انگلیسی به عنوان زبان دوم یا خارجی و همچنین توسط مربیان معلم و معلمان-محققان مبتدی مربوط میشود. با این فرض که دانش حرفه ای ما توسط اعضای مختلف جامعه دانشگاهی ما غنی شده است، این مجله از مقالاتی از نقاط مختلف جهان، سطوح آموزشی متنوع و زمینه های گسترده استقبال می کند. در مجموع، مجله پروفایل متعلق به حوزه آموزش است. به موضوعاتی در رابطه با یادگیری و آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم یا خارجی و آموزش معلمان در همان زمینه می پردازد. خطاب به خوانندگان بین المللی معلمان پیش و حین خدمت است.