نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Public Relations Inquiry
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
آمریکا | کشور |
2046-147X | ISSN |
2046-1488 | e-ISSN |
2014 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
پرس و جوی روابط عمومی یک مجله بین المللی با داوری همتا برای بحث مفهومی، انعکاسی و انتقادی در مورد روابط عمومی، پشتیبانی از بحث در مورد شیوه های جدید تفکر در مورد روابط عمومی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، به منظور بهبود درک کار و اثرات آن است. فراتر از حوزه صرفا سازمانی ما روابط عمومی را به معنای وسیع تفسیر می کنیم و تأثیر شیوه های روابط عمومی را بر بسیاری از اشکال ارتباطات استراتژیک و تبلیغاتی معاصر که توسط سازمان ها، مؤسسات و افراد آغاز شده است، می شناسیم.
روابط عمومی در نقاطی از تغییرات و دگرگونی های اجتماعی و سازمانی به وجود می آید و بر بسیاری از جنبه های زندگی سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تأثیر می گذارد. با انعکاس این، هدف ما بسیج تحقیقاتی است که با محققان در زمینههای مختلف صحبت میکند و از ارسالهای ارسالی از هر حوزهای که هدف مجله را بیان میکند، از جمله (و نه تنها) روابط عمومی، ارتباطات سازمانی، مطالعات رسانهای و روزنامهنگاری، مطالعات فرهنگی استقبال میکنیم. ، مردم شناسی، ارتباطات سیاسی، جامعه شناسی، مطالعات سازمانی، ارتباطات توسعه، مطالعات مهاجرت، ارتباطات بصری، مدیریت و بازاریابی، رسانه های دیجیتال و مطالعات داده.
ما فعالانه به دنبال مشارکتهایی هستیم که بتواند دامنه دیدگاههای مورد استفاده برای درک روابط عمومی، نقش آن در تغییر و تداوم اجتماعی و تأثیر آن بر زندگی فرهنگی و سیاسی را گسترش دهد. ما به ویژه از بحث های چند رشته ای در مورد شیوه های ارتباطی که نگرانی های اصلی انسان را شکل می دهد، از جمله:
جهانی شدن، سیاست و روابط عمومی در ارتباطات بین المللی
مهاجرت، پناهندگان، جمعیت آواره
تروریسم، دیپلماسی عمومی
حاکمیت عمومی و شرکتی
تنوع و تأثیرات فرهنگی روابط عمومی
محیط های طبیعی و ساخته شده
ارتباط، فضا و مکان
توسعه و عملکرد صنایع عمده مانند بهداشت، غذا، ورزش، گردشگری، فناوری.