نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Qualitative Research In Education
اسپانیا | کشور |
2014-6418 | ISSN |
2014-6418 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
Hipatia Press | ناشر |
hipatiapress.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Qualitative Research in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
پژوهش کیفی در آموزش، مجله آنلاین چهارمین ماهنامه منتشر شده توسط هیپاتیا است که نتایج تحقیقات کیفی با هدف ارتقای قابل توجه درک و بهبود فرآیندهای آموزشی را نشان می دهد. پژوهش کیفی در آموزش، نتایج حاصل از تحقیقات آموزشی انجام شده در زمینهها، رشتهها و رویکردهای روششناختی کیفی مختلف را جمعآوری میکند. این تحقیقات به عنوان هدف نهایی بهبود فرآیندها یا زمینه های آموزشی است. در نتیجه، این مجله آثار رشته ای و چند رشته ای مرتبط با آموزش و به طور دقیق تر به آموزش، جامعه شناسی، مردم شناسی، تاریخ، فلسفه، زبان شناسی، جغرافیا، ریاضیات، تربیت بدنی، موسیقی یا علوم سیاسی را منتشر خواهد کرد.
این مجله علمی برای پاسخگویی به نیاز ثبت دانش علمی روزافزون حاصل از تحقیقات کیفی ایجاد شده است. پژوهش کیفی در آموزش یکی از اولین مجلات علمی با این موضوع است. در نظر دارد فضایی بین المللی برای بحث و تامل آموزشی در مورد اجرای مشارکتی در تحقیق باشد که شامل واقعیتی است که در حال بررسی است، درک پدیده های آموزشی و همچنین شواهدی که می تواند نه تنها برابری و بهبود نتایج در آموزش را تشویق کند. یک تغییر اجتماعی