تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Qualitative Research In Education


اسپانیا
کشور
2014-6418
ISSN
2014-6418
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Hipatia Press
ناشر
hipatiapress.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

پژوهش کیفی در آموزش، مجله آنلاین چهارمین ماهنامه منتشر شده توسط هیپاتیا است که نتایج تحقیقات کیفی با هدف ارتقای قابل توجه درک و بهبود فرآیندهای آموزشی را نشان می دهد. پژوهش کیفی در آموزش، نتایج حاصل از تحقیقات آموزشی انجام شده در زمینه‌ها، رشته‌ها و رویکردهای روش‌شناختی کیفی مختلف را جمع‌آوری می‌کند. این تحقیقات به عنوان هدف نهایی بهبود فرآیندها یا زمینه های آموزشی است. در نتیجه، این مجله آثار رشته ای و چند رشته ای مرتبط با آموزش و به طور دقیق تر به آموزش، جامعه شناسی، مردم شناسی، تاریخ، فلسفه، زبان شناسی، جغرافیا، ریاضیات، تربیت بدنی، موسیقی یا علوم سیاسی را منتشر خواهد کرد.

این مجله علمی برای پاسخگویی به نیاز ثبت دانش علمی روزافزون حاصل از تحقیقات کیفی ایجاد شده است. پژوهش کیفی در آموزش یکی از اولین مجلات علمی با این موضوع است. در نظر دارد فضایی بین المللی برای بحث و تامل آموزشی در مورد اجرای مشارکتی در تحقیق باشد که شامل واقعیتی است که در حال بررسی است، درک پدیده های آموزشی و همچنین شواهدی که می تواند نه تنها برابری و بهبود نتایج در آموزش را تشویق کند. یک تغییر اجتماعی


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید