نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Qualitative Research In Organizations And Management
انگلستان | کشور |
1746-5648 | ISSN |
1746-5656 | e-ISSN |
2001 و 2006 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Qualitative Research in Organizations and Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
پژوهش کیفی در سازمان ها و مدیریت یک مجله بین المللی است که متعهد به تشویق و انتشار آثار کیفی انتقادی از محققان و دست اندرکاران حوزه مدیریت و سازمان در سراسر جهان است. این مجله به دنبال فراهم کردن یک انجمن برای محققان کیفی است که از طریق آن می توانند کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و به ویژه در مورد مسائل مربوط به عملکرد پژوهشی مرتبط با رویکردهای کیفی بحث کنند.
ما به دنبال مقالاتی هستیم که فقط بر اساس روش های کیفی به یافته های مفیدی نمی رسند، بلکه:
- ارائه یک مطالعه "عمیق" از فرآیندهای درگیر (به عنوان مثال، چه فعالیت ها / روابط متقابلی را می توان برای رسیدن به یک نتیجه خاص شناسایی کرد؟)
-بحث/تعمل در مورد مسائل مربوط به عمل تحقیق (یعنی آنچه می توانیم از به کارگیری روش های کیفی انتخاب شده بیاموزیم)؛
- حیاتی هستند (به عنوان مثال، به طور گسترده با درک تأثیر مدیریت و سازماندهی بر تجربه انسانی و شانس های زندگی مرتبط هستند).
- بر تجربه ذهنی متمرکز هستند (یعنی درک عمیقی از آنچه مردم در مورد فرآیندهای درگیر احساس می کنند ارائه می دهد).
- زمینه گرا هستند (به عنوان مثال، درک زمینه ای که مطالعه در آن انجام می شود و تأثیر بالقوه بر افراد تحت مطالعه را فراهم می کند).
- گزارشی عمیق از جنبههای کلیدی تحقیق (کیفی) کاربردی و چالشهای مربوط به آن ارائه میکند (به عنوان مثال، چه روشهایی استفاده شدهاند، چگونه/چرا استفاده شدهاند، و چه درسهایی را باید از اتخاذ یک استراتژی تحقیقی خاص آموخت).