تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Qualitative Research In Organizations And Management


انگلستان
کشور
1746-5648
ISSN
1746-5656
e-ISSN
2001 و 2006 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

پژوهش کیفی در سازمان ها و مدیریت یک مجله بین المللی است که متعهد به تشویق و انتشار آثار کیفی انتقادی از محققان و دست اندرکاران حوزه مدیریت و سازمان در سراسر جهان است. این مجله به دنبال فراهم کردن یک انجمن برای محققان کیفی است که از طریق آن می توانند کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و به ویژه در مورد مسائل مربوط به عملکرد پژوهشی مرتبط با رویکردهای کیفی بحث کنند.

ما به دنبال مقالاتی هستیم که فقط بر اساس روش های کیفی به یافته های مفیدی نمی رسند، بلکه:

- ارائه یک مطالعه "عمیق" از فرآیندهای درگیر (به عنوان مثال، چه فعالیت ها / روابط متقابلی را می توان برای رسیدن به یک نتیجه خاص شناسایی کرد؟)
-بحث/تعمل در مورد مسائل مربوط به عمل تحقیق (یعنی آنچه می توانیم از به کارگیری روش های کیفی انتخاب شده بیاموزیم)؛
- حیاتی هستند (به عنوان مثال، به طور گسترده با درک تأثیر مدیریت و سازماندهی بر تجربه انسانی و شانس های زندگی مرتبط هستند).
- بر تجربه ذهنی متمرکز هستند (یعنی درک عمیقی از آنچه مردم در مورد فرآیندهای درگیر احساس می کنند ارائه می دهد).
- زمینه گرا هستند (به عنوان مثال، درک زمینه ای که مطالعه در آن انجام می شود و تأثیر بالقوه بر افراد تحت مطالعه را فراهم می کند).
- گزارشی عمیق از جنبه‌های کلیدی تحقیق (کیفی) کاربردی و چالش‌های مربوط به آن ارائه می‌کند (به عنوان مثال، چه روش‌هایی استفاده شده‌اند، چگونه/چرا استفاده شده‌اند، و چه درس‌هایی را باید از اتخاذ یک استراتژی تحقیقی خاص آموخت).

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید