نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Quality Assurance In Education
انگلستان | کشور |
0968-4883 | ISSN |
1758-7662 | e-ISSN |
1993 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Quality Assurance in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
QAE مقالات تجربی یا نظری اصلی را در مورد مسائل تضمین کیفیت، از جمله ابعاد و شاخصهای کیفیت و بهبود کیفیت، که برای آموزش در همه سطوح، از جمله آموزشهای پیشدبستانی، ابتدایی، متوسطه، عالی و حرفهای قابل اجرا است، منتشر میکند. QAE همچنین به صورت دورهای بررسیهای سیستماتیک، ترکیبهای تحقیقاتی و مقالات خطمشی ارزیابی را در مورد موضوعات مهم فعلی منتشر میکند. به عنوان یک مجله بین المللی، QAE به دنبال مطالب ارسالی در مورد موضوعاتی است که ارتباط جهانی دارند.
مقاله ارسالی می تواند به حوزه های زیر که در ماموریت QAE است مربوط باشد:
- توسعه، تغییر و بهبود سازمان یا برنامه
-برنامه های آزمون یا ارزیابی آموزشی
-ارزیابی نوآوری ها، برنامه ها و پروژه های آموزشی
-ارزیابی کارایی مدرسه
- استانداردها، اصلاحات، پاسخگویی، اعتباربخشی و ممیزی در آموزش و پرورش
-ابزارها، معیارها و روش های بررسی یا اطمینان از کیفیت