تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Quality In Higher Education



Quality In Higher Education

انگلستان
کشور
1353-8322
ISSN
1470-1081
e-ISSN
1995 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2020 Citescore 1.9 - ارزش‌های Scopus   کیفیت در آموزش عالی برای علاقه‌مندان به تئوری، عمل و سیاست‌های مربوط به کنترل، مدیریت و بهبود کیفیت در آموزش عالی است. این مجله پذیرای مطالعات انتقادی، پدیدارشناسی و همچنین پوزیتیویستی است. این مجله مایل است مطالعات بیشتری را منتشر کند که از تحقیقات هرمنوتیک، نشانه‌شناسی، قوم‌نگاری یا دیالکتیکی و همچنین مطالعات سنتی‌تر مبتنی بر نظرسنجی‌های کمی و مصاحبه‌های عمیق و گروه‌های متمرکز استفاده می‌کنند. مقالاتی که دارای محتوای تحقیقاتی تجربی هستند به ویژه مورد استقبال قرار می گیرند. ویراستار به ویژه مایل است مقالاتی را در موارد زیر تشویق کند: نتایج تحقیقات گزارش شده، به ویژه در مواردی که این نتایج تأثیر سیستم ها، رویه ها و روش های تضمین کیفیت را ارزیابی می کند. تحلیل های نظری ابتکارات کیفی و کیفی در آموزش عالی؛ ارزیابی تطبیقی ​​و جنبه‌های بین‌المللی رویه و سیاست با در نظر گرفتن شناسایی روش‌ها، سیستم‌ها و روش‌های قابل حمل. تضمین کیفیت و نظارت بر استانداردهای آموزش عالی فراملی؛ ماهیت و تأثیر و بازخورد دانش آموزان؛ بهبود در یادگیری و آموزش که بر کیفیت و استانداردها تأثیر می گذارد. پیوند بین تضمین کیفیت و قابلیت استخدام؛ ارزیابی تاثیر رویه‌های کیفیت در سطح ملی، با پشتوانه شواهد تحقیقاتی. توجه داشته باشید که کیفیت در آموزش عالی تجزیه و تحلیل‌های سیستمی و مطالعات تطبیقی ​​بین مؤسسات یا کشورها را منتشر می‌کند، اما به ندرت مطالعات تک مؤسسه‌ای را منتشر می‌کند (مگر اینکه یک مطالعه موردی گویا به عنوان بخشی از یک تحلیل بسیار گسترده‌تر باشد). همچنین مقالاتی در مورد کیفیت در زمینه های دیگر (مانند کنترل کیفیت در تولید) یا مقالاتی در مورد آموزش عالی به طور کلی منتشر نمی کنیم. برای مشارکت کنندگان مهم است که قبل از ارسال مقاله به "دستورالعمل برای نویسندگان" مراجعه کنند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید