نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Quality In Higher Education
انگلستان | کشور |
1353-8322 | ISSN |
1470-1081 | e-ISSN |
1995 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2020 Citescore 1.9 - ارزشهای Scopus کیفیت در آموزش عالی برای علاقهمندان به تئوری، عمل و سیاستهای مربوط به کنترل، مدیریت و بهبود کیفیت در آموزش عالی است. این مجله پذیرای مطالعات انتقادی، پدیدارشناسی و همچنین پوزیتیویستی است. این مجله مایل است مطالعات بیشتری را منتشر کند که از تحقیقات هرمنوتیک، نشانهشناسی، قومنگاری یا دیالکتیکی و همچنین مطالعات سنتیتر مبتنی بر نظرسنجیهای کمی و مصاحبههای عمیق و گروههای متمرکز استفاده میکنند. مقالاتی که دارای محتوای تحقیقاتی تجربی هستند به ویژه مورد استقبال قرار می گیرند. ویراستار به ویژه مایل است مقالاتی را در موارد زیر تشویق کند: نتایج تحقیقات گزارش شده، به ویژه در مواردی که این نتایج تأثیر سیستم ها، رویه ها و روش های تضمین کیفیت را ارزیابی می کند. تحلیل های نظری ابتکارات کیفی و کیفی در آموزش عالی؛ ارزیابی تطبیقی و جنبههای بینالمللی رویه و سیاست با در نظر گرفتن شناسایی روشها، سیستمها و روشهای قابل حمل. تضمین کیفیت و نظارت بر استانداردهای آموزش عالی فراملی؛ ماهیت و تأثیر و بازخورد دانش آموزان؛ بهبود در یادگیری و آموزش که بر کیفیت و استانداردها تأثیر می گذارد. پیوند بین تضمین کیفیت و قابلیت استخدام؛ ارزیابی تاثیر رویههای کیفیت در سطح ملی، با پشتوانه شواهد تحقیقاتی. توجه داشته باشید که کیفیت در آموزش عالی تجزیه و تحلیلهای سیستمی و مطالعات تطبیقی بین مؤسسات یا کشورها را منتشر میکند، اما به ندرت مطالعات تک مؤسسهای را منتشر میکند (مگر اینکه یک مطالعه موردی گویا به عنوان بخشی از یک تحلیل بسیار گستردهتر باشد). همچنین مقالاتی در مورد کیفیت در زمینه های دیگر (مانند کنترل کیفیت در تولید) یا مقالاتی در مورد آموزش عالی به طور کلی منتشر نمی کنیم. برای مشارکت کنندگان مهم است که قبل از ارسال مقاله به "دستورالعمل برای نویسندگان" مراجعه کنند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.