نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Religion & Education
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1550-7394 | ISSN |
1949-8381 | e-ISSN |
1995 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Religion & Education به عنوان بولتن شورای ملی دین و آموزش عمومی (1974-1983) که توسط شورای ملی کلیساها در ایالات متحده ایجاد شد، آغاز شد. این مجله به مجله با داوری Religion & Public Education (1984-1994) تبدیل شد و با تغییر نام Religion & Education در سال 1994، مأموریت و دامنه خود را گسترش داد. و گفتگو در مورد موضوعاتی که در تقاطع دین و آموزش در زندگی عمومی قرار دارند. ما دین (به عنوان مثال، سنت ها، معنویت، جهان بینی های سکولار) و آموزش (به عنوان مثال، آموزش رسمی و غیر رسمی در مدارس، حرفه ها و جوامع) را به طور گسترده تعریف می کنیم. ویراستاران گهگاه درخواست مقاله می کنند، اما ارسال های ناخواسته تشویق می شوند، به ویژه از رویکردهای روش شناختی و دیدگاه های نظری و ایدئولوژیکی مختلف. ارسالها از سوی دانشمندان اولیه و معتبر تشویق میشوند. نسخههای خطی ناخواسته و شمارههای ویژه از طریق یک فرآیند بازبینی دوسویه کور میگذرند. نسخه های خطی درخواست شده، مانند تفسیر و نقد کتاب، توسط ویراستاران بررسی می شود. مشارکتکنندگان میتوانند دستنوشتههای ناخواستهای را از تحقیقات در مکانهایی مانند: • آموزش دولتی یا خصوصی در موسسات آموزش ابتدایی، متوسطه یا عالی ارسال کنند. • سازمان ها و محیط های غیر مدرسه ای یا اجتماعی. و • سازمان ها یا گروه های مدنی رسمی یا غیر رسمی که مذهب یا معنویت را جزء لاینفک کار خود می دانند. دین و آموزش به شکل گیری ایمان در نهادهای مذهبی نمی پردازد. در عوض، بر باورها، رفتارها و اعمال تعلقی که در میدان عمومی و در زمینههای مختلف جهانی بیان میشود، تمرکز میکند. برای بررسی موضوعات قبلی فهرستی از مسائل را مشاهده کنید. دین و آموزش شامل چهار دسته انتشار است: مقالات پژوهشی، سرمقاله ها و مقالات درخواستی، و بررسی کتاب ها و منابع آموزشی. علاوه بر این، ویراستاران پیشنهادهایی را برای موضوعات ویژه در موضوعات به موقع می پذیرند. نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان لزوماً منعکس کننده نظرات ویراستاران یا ناشر نیست. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق قرار گرفته اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.