تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Religion & Education



Religion & Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1550-7394
ISSN
1949-8381
e-ISSN
1995 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Religion & Education به عنوان بولتن شورای ملی دین و آموزش عمومی (1974-1983) که توسط شورای ملی کلیساها در ایالات متحده ایجاد شد، آغاز شد. این مجله به مجله با داوری Religion & Public Education (1984-1994) تبدیل شد و با تغییر نام Religion & Education در سال 1994، مأموریت و دامنه خود را گسترش داد. و گفتگو در مورد موضوعاتی که در تقاطع دین و آموزش در زندگی عمومی قرار دارند. ما دین (به عنوان مثال، سنت ها، معنویت، جهان بینی های سکولار) و آموزش (به عنوان مثال، آموزش رسمی و غیر رسمی در مدارس، حرفه ها و جوامع) را به طور گسترده تعریف می کنیم. ویراستاران گهگاه درخواست مقاله می کنند، اما ارسال های ناخواسته تشویق می شوند، به ویژه از رویکردهای روش شناختی و دیدگاه های نظری و ایدئولوژیکی مختلف. ارسال‌ها از سوی دانشمندان اولیه و معتبر تشویق می‌شوند. نسخه‌های خطی ناخواسته و شماره‌های ویژه از طریق یک فرآیند بازبینی دوسویه کور می‌گذرند. نسخه های خطی درخواست شده، مانند تفسیر و نقد کتاب، توسط ویراستاران بررسی می شود. مشارکت‌کنندگان می‌توانند دست‌نوشته‌های ناخواسته‌ای را از تحقیقات در مکان‌هایی مانند: • آموزش دولتی یا خصوصی در موسسات آموزش ابتدایی، متوسطه یا عالی ارسال کنند. • سازمان ها و محیط های غیر مدرسه ای یا اجتماعی. و • سازمان ها یا گروه های مدنی رسمی یا غیر رسمی که مذهب یا معنویت را جزء لاینفک کار خود می دانند. دین و آموزش به شکل گیری ایمان در نهادهای مذهبی نمی پردازد. در عوض، بر باورها، رفتارها و اعمال تعلقی که در میدان عمومی و در زمینه‌های مختلف جهانی بیان می‌شود، تمرکز می‌کند. برای بررسی موضوعات قبلی فهرستی از مسائل را مشاهده کنید. دین و آموزش شامل چهار دسته انتشار است: مقالات پژوهشی، سرمقاله ها و مقالات درخواستی، و بررسی کتاب ها و منابع آموزشی. علاوه بر این، ویراستاران پیشنهادهایی را برای موضوعات ویژه در موضوعات به موقع می پذیرند. نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان لزوماً منعکس کننده نظرات ویراستاران یا ناشر نیست. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق قرار گرفته اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید