تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Research In Learning Technology


انگلستان
کشور
2156-7069
ISSN
2156-7077
e-ISSN
2012 تا کنون
مدت فعالیت
Association for Learning Technology
ناشر
journal.alt.ac.uk
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Research in Learning Technology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

تمرکز این مجله بر انتشار نسخه های خطی مبتنی بر شواهد با کیفیت بالا از محققان، پزشکان و سیاست گذاران است که نیازهای خوانندگان متنوع و بین المللی را برآورده می کند. نسخه‌های خطی می‌توانند صرفاً مبتنی بر تحقیق باشند یا به طور انتقادی بر روی رویکردهای مبتنی بر تمرین در حوزه یادگیری افزایش‌یافته فناوری مبتنی باشند. مقالات می توانند بر هر سطح از آموزش متمرکز شوند، از آموزش رسمی ابتدایی، متوسطه، تکمیلی و عالی (عالی) تا یادگیری حرفه ای (مانند CPD) و یادگیری غیررسمی.

Research in Learning Technology مقالاتی را در زمینه‌های زیر منتشر می‌کند: یادگیری پیشرفته فناوری، یادگیری آنلاین، آموزش از راه دور، یادگیری تلفن همراه، یادگیری انعطاف‌پذیر، فناوری‌های پوشیدنی، شبیه‌سازی، محیط‌های یادگیری، فضاهای یادگیری، آموزش، تمرین آموزشی باز و رسانه‌های اجتماعی.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید