تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Research In Mathematics Education



Research In Mathematics Education

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1479-4802
ISSN
1754-0178
e-ISSN
1998 و 2000 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Research in Mathematics Education یک مجله بین المللی زبان انگلیسی است که مقالات داوری اصلی را در مورد تمام جنبه های آموزش ریاضی منتشر می کند. مقاله‌ها باید به موضوعات محوری مربوط به سیستم‌های آموزشی و با تفکر گسترده‌تر در این زمینه بپردازند. این مجله دارای سه بخش است که شامل مقالات تحقیقاتی، بررسی کتاب ها و گزارش های جاری می شود. بخش مقالات پژوهشی شامل گزارش‌هایی از مطالعاتی است که شامل تحقیقات تجربی و استدلال‌های نظری است که از آن‌ها می‌توان نتیجه‌گیری و مفاهیمی را برای تحقیق و عمل آتی گرفت. انتظار می‌رود چنین گزارش‌هایی نشان دهند که چگونه این مطالعه بر بررسی انتقادی ادبیات مربوطه استوار است و شرحی از روش‌ها و رویه‌های مورد استفاده ارائه می‌دهد. گزارش‌های مربوط به تکرارهای متفکرانه یا تغییرات مطالعات کلیدی قبلی، و همچنین بررسی‌های انتقادی برخی از جنبه‌های کاملاً تعریف‌شده آموزش ریاضی، مورد استقبال قرار می‌گیرد. این مجله از تحقیقات با کیفیت بالا در هر سنت روش شناختی استقبال می کند و پذیرای رویکردهای نوآورانه و غیر معمول است. تمامی موارد ارسالی توسط همتایان بررسی می شوند. بخش گزارش های جاری شامل خلاصه های کوتاهی از مقالات تحقیقاتی است که اخیراً در جلسات غیررسمی آنلاین جلسات BSRLM منتشر شده است. بخش نقد کتاب شامل بررسی های منتشر شده اخیر در این زمینه است. در حالی که بررسی ها ممکن است بر روی آثار فردی متمرکز شوند، ممکن است چندین انتشارات اخیر را در مورد موضوعات مرتبط بررسی کنند. در این روحیه نیز، بازبینان تشویق می‌شوند تا به کارهای قبلی مرتبط در این زمینه و سایر کارهای معاصر اشاره صریح داشته باشند، و متن جدید را به وضوح در ادبیات این حوزه قرار دهند و مقایسه‌ای سنجیده ارائه دهند. Research in Mathematics Education مجله رسمی انجمن بریتانیایی برای تحقیق در یادگیری ریاضیات است. خط مشی بررسی همتایان: تمام مقالات پژوهشی منتشر شده در این مجله، بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید