نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Research In Mathematics Education
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1479-4802 | ISSN |
1754-0178 | e-ISSN |
1998 و 2000 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Research in Mathematics Education یک مجله بین المللی زبان انگلیسی است که مقالات داوری اصلی را در مورد تمام جنبه های آموزش ریاضی منتشر می کند. مقالهها باید به موضوعات محوری مربوط به سیستمهای آموزشی و با تفکر گستردهتر در این زمینه بپردازند. این مجله دارای سه بخش است که شامل مقالات تحقیقاتی، بررسی کتاب ها و گزارش های جاری می شود. بخش مقالات پژوهشی شامل گزارشهایی از مطالعاتی است که شامل تحقیقات تجربی و استدلالهای نظری است که از آنها میتوان نتیجهگیری و مفاهیمی را برای تحقیق و عمل آتی گرفت. انتظار میرود چنین گزارشهایی نشان دهند که چگونه این مطالعه بر بررسی انتقادی ادبیات مربوطه استوار است و شرحی از روشها و رویههای مورد استفاده ارائه میدهد. گزارشهای مربوط به تکرارهای متفکرانه یا تغییرات مطالعات کلیدی قبلی، و همچنین بررسیهای انتقادی برخی از جنبههای کاملاً تعریفشده آموزش ریاضی، مورد استقبال قرار میگیرد. این مجله از تحقیقات با کیفیت بالا در هر سنت روش شناختی استقبال می کند و پذیرای رویکردهای نوآورانه و غیر معمول است. تمامی موارد ارسالی توسط همتایان بررسی می شوند. بخش گزارش های جاری شامل خلاصه های کوتاهی از مقالات تحقیقاتی است که اخیراً در جلسات غیررسمی آنلاین جلسات BSRLM منتشر شده است. بخش نقد کتاب شامل بررسی های منتشر شده اخیر در این زمینه است. در حالی که بررسی ها ممکن است بر روی آثار فردی متمرکز شوند، ممکن است چندین انتشارات اخیر را در مورد موضوعات مرتبط بررسی کنند. در این روحیه نیز، بازبینان تشویق میشوند تا به کارهای قبلی مرتبط در این زمینه و سایر کارهای معاصر اشاره صریح داشته باشند، و متن جدید را به وضوح در ادبیات این حوزه قرار دهند و مقایسهای سنجیده ارائه دهند. Research in Mathematics Education مجله رسمی انجمن بریتانیایی برای تحقیق در یادگیری ریاضیات است. خط مشی بررسی همتایان: تمام مقالات پژوهشی منتشر شده در این مجله، بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.